2021. január 25., hétfő

Just a game - Nasser Amparna

 


 Ez a posztom most ismét egy első dolog. Most először fordítok filippínó dalt. :)

Ez eredetileg egy sorozat (bl), a Gameboys betétdala.

Annyit kell még tudni róla, hogy ez nem az eredeti OST, hanem egy cover dal.

Nasser Amparna több nyelven énekel cover dalokat, mindenféle típusúakat. Sorozat, film betétdalokat, de híresebb, ismert angol nyelvű dalokat is. Érdemes tőle hallgatni ezt-azt. Annak ellenére, hogy ő nem profi énekes, csak úgy otthon énekelget, szerintem nagyon jó a srác. Tetszik a hangja, és szoktam is tőle dalokat hallgatni.

Akit esetleg érdekel, itt találja a youtube csatornáját: NASSER AMPARNA

 

Élőben a dal:

 

 

Egy verzió a dalból azoknak, akik le szeretnék zeneként menteni. - ebben nincs benne, amikor az elején beszél - 

 

 


 

 Csak egy játék - Nasser Amparna


Mit kezdjek az érzéseimmel?
Egy pillantás volt, ahogy rám néztél,
csak egyetlen lélegzetvétellel.

Azt hittem, ez csak egy játék,
de nem bírtam másra gondolni.
Csak rád néztem, és
a szívem kihagyott egy ütemet.
Vajon mindegyik mosoly mögött
az bújik meg, hogy érzünk egymás iránt?
Vajon meddig megy el a szívünk
egy szerelemért, ami csak játéknak indult?

Mit kell tennem, hogy az enyém légy?
Tudom, hogy te is akarod,
még ha tagadod is.

Azt hittem, ez csak egy játék,
de nem bírtam másra gondolni.
Csak rád néztem, és
a szívem kihagyott egy ütemet.
Vajon mindegyik mosoly mögött
az bújik meg, hogy érzünk egymás iránt?
Vajon meddig megy el a szívünk
egy szerelemért, ami csak játéknak indult?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése