2021. január 16., szombat

Better Than I Thought - Numchok Thanatram

 


 

A tavalyi thai sorozatok közül volt több is, ami tetszett. Bár ezt még nem láttam, de tervezem megnézni. 

A My Husband in Law-ról van szó.

Gondoltam a sorozat egyik vidám OST-ját lefordítom. Ez beillik akár trailernek is, szóval aki arra kíváncsi, milyen a sorozat, annak főként ajánlom! :)

Aki nézni szeretné magyar felirattal a történetet, az Kata blogján találja meg. A konkrét videó vagy külön a felirat linkek pedig egy táblázatban (utolsó jelenleg a sorban) vannak: ITT

 




 

Jobb, mint képzeltem - Numchok Thanatram

 

 Sokkal jobb, mint képzeltem... jót tesz a szívemnek.
Ugye miattad nyugtalan a szívem?
Egyszer rég lelakatoltam, és nem adtam senkinek.
De végül dörömbölt, hogy nyissam ki.
A mosolyod úgy elvarázsolt,
hogy egyedül te lehetsz a kedvesem.

Mikor még egyedül voltam, nem kellett meghallgatnom,
aggódnom, és törődnöm senkivel.
Kényelmesen éltem, meghalhattam volna magányosan.
Nem szomorkodtam, ha nincs senkid, nincs felelősség.
Nem kell használni a "ji" és a "ja", vagy a "na krup" szavakat.
Így volt ez máig, de megismertem a szerelmet miattad.

Sokkal jobb, mint képzeltem... jót tesz a szívemnek.
Ugye miattad nyugtalan a szívem?
Egyszer rég lelakatoltam, és nem adtam senkinek.
De végül dörömbölt, hogy nyissam ki.
A mosolyod úgy elvarázsolt,
hogy egyedül te lehetsz a kedvesem.

Csak most jöttem rá, milyen jó az, ha van valakid,
akivel törődhetsz, és akire gondolhatsz.
Ó, kedvesem! Csak most értettem meg,
mit jelent az, hogy: "Szeretlek!"
Ha tudtam volna azt, hogy milyen,
már rég szerelembe estem volna.
Nem hagytam volna ki, hogy egy pár legyünk.
Nem lettél volna magányos.
Most jöttem rá, a szívemnek csak rád van szüksége.

Sokkal jobb, mint képzeltem... jót tesz a szívemnek.
Ugye miattad nyugtalan a szívem?
Egyszer rég lelakatoltam, és nem adtam senkinek.
De végül dörömbölt, hogy nyissam ki.
A mosolyod úgy elvarázsolt,
hogy egyedül te lehetsz a kedvesem.

Nem igazán tudom megmagyarázni...
Ugye ez a szerelem?
Nem tudom leírni, de jó érzés.
Néha aggódom, néha szomorkodom,
néha pedig magányos vagyok.
Ha felbukkansz izgatott leszek,
vajon mit csinálsz itt?
De ez sokkal jobb, mint sóhajtozni naphosszat.
A szívem miattad ver hevesebben, de ez így van rendben.

Sokkal jobb, mint képzeltem... jót tesz a szívemnek.
Ugye miattad nyugtalan a szívem?
Egyszer rég lelakatoltam, és nem adtam senkinek.
De végül dörömbölt, hogy nyissam ki.
A mosolyod úgy elvarázsolt,
hogy egyedül te lehetsz a kedvesem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése