2023. április 16., vasárnap

The Summit of Glory - Ayunga & Zheng Yunlong

 


Kicsit visszatértem Ayunga-hoz. Illetve ismét egy duett dalt hoztam, mint tegnap. Aki kicsit ismeri az úriembert, vagy olvasott már nálam róla, az talán emlékszik arra, hogy egy másik nagyszerű musical énekes, Zheng Yunlong már sok éve nagyon jó barátja. Együtt jártak egyetemre, több projektben azóta is együtt vesznek részt, illetve sokszor hívják őket együtt műsorokba. 

Ez a dal a 2019-es King's Avatar: For the Glory c. animációs mozi betétdala.

( Aki online magyar felirattal szeretné megtekinteni a filmet, vagy letölteni az megtalálja: ITT )


 

 

 

 A dicsőség csúcsán - Ayunga & Zheng Yunlong


Amikor belépünk a verseny helyszínére
előttünk van, amit begyakoroltunk.
Nappalokon és éjszakákon át
egymást támogattuk.
Keményen megdolgoztunk érte,
hogy felkapaszkodjunk a hegy tetejére.
A virtuális világ veszélyei
valóban léteznek.
A valóság ott van a nyomunkban.
Vajon ki fog most kiesni?
A botlásaink az előnyünkre válnak.
Hős és legenda...
Aki a végsőkig tud küzdeni,
képes legendát írni!

Menj! Menj! Menj! Menj!
Irány a csúcsra!
Menj! Menj! Menj! Menj!
Dicsőséggel és kitartóan.
Vigyetek minket az égig!
A múltra visszatekintve,
mindig kitartó voltál.
Menj! Menj! Menj! Menj!
Álmodj bátran!
Maradj mögöttem!
Együtt örüljünk, rohanjunk,
öleljük meg egymást.
Én a magam útját járom.
Ne keresztezd az utam!

Az ifjúság zsoltára szenvedéllyel
a szívekbe van írva, mely
megerősít minden győzelmet.
A virtuális világ veszélyei
valóban léteznek.
A valóság ott van a nyomunkban.
Vajon ki fog most kiesni?
A botlásaink az előnyünkre válnak.
Hős és legenda...
Aki a végsőkig tud küzdeni,
képes legendát írni!

Menj! Menj! Menj! Menj!
Irány a csúcsra!
Menj! Menj! Menj! Menj!
Dicsőséges és kitartó.
Vigyetek minket az égig!
A múltra visszatekintve,
mindig kitartó voltál.
Menj! Menj! Menj! Menj!
Álmodj bátran!
Maradj mögöttem!
Együtt örüljünk, rohanjunk,
öleljük meg egymást.
Én a magam útját járom.
Ne keresztezd az utam!



2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Köszönöm-köszönöm-köszönöm!!! :D
    Először is maga a téma, King' s avatar nekem a szívem csücske.
    Az előadókat is imádom, két nagyon-nagyon tehetséges fiatalember.
    És végül de nem utolsó sorban a dal és szövege is nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!
      :) Örülök, hogy ilyen örömet szereztem vele.
      Nekem nem annyira a szívem csücske a King's Avatar, de a zenéiből fordítottam már le, azok tetszenek. :) Annyira nem a világom a játék témájú sztorik. - pedig játszottam régebben japán jrpg játékokkal - A két előadó viszont nagyon nagy kedvencem, főleg Ayunga. Közösen meg még nagyobbat szól a produkciójuk.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés