2023. április 22., szombat

แค่ฝุ่น - Ohm Pawat

 



Ohm-tól idén már láttam egy nagyon komoly, és megható sorozatot. Ez most a következő sorozatának, a Double Savage-nek a betétdala. Először különösebben nem tetszett, de többször meghallgattam, aztán barátok lettünk. XD 

 

 


Porszem - Ohm Pawat


Minden alkalommal,
mikor megfordulsz, ott vagyok.
Vegyél észre, kedves!
Azt, aki törődik veled!
Bármit is teszek,
soha nem foglalkozol vele.
Előfordult már, egyáltalán
hogy gondoltál rám?
Lassan kiégek...
Itt vagyok, mégis
olyan messze. (Miért?)
Minden hiábavaló.

Mikor fogsz végre észrevenni engem?
Soha nem érdekel, bármit is teszek.
Azért, mert nem vagyok elég számodra,
vagy mert soha nem is gondoltál rám.
Te vagy a mindenem!
De úgy bánsz velem,
mintha egy porszem lennék.
Még a szél se fúj a szemedbe.
Nem számít, mit csinálok,
nem veszed észre.

Talán egy nap majd eláll a szél.
Hadd kérdezzem meg
őszintén! Mit szeretnél?
Talán láthatatlan porszem vagyok...
Talán soha nem fordulsz meg,
és nem veszel észre...
Lassan kiégek...
Itt vagyok, mégis
olyan messze. (Miért?)
Minden hiábavaló.

Mikor fogsz végre észrevenni engem?
Soha nem érdekel, bármit is teszek.
Azért, mert nem vagyok elég számodra,
vagy mert soha nem is gondoltál rám.
Te vagy a mindenem!
De úgy bánsz velem,
mint egy porszemmel.
Még a szél se fúj a szemedbe.
Nem számít, mit csinálok,
nem veszed észre.

Mikor fogsz végre észrevenni engem?
Soha nem érdekel, bármit is teszek.
Azért, mert nem vagyok elég számodra,
vagy mert soha nem is gondoltál rám.
Te vagy a mindenem!
De úgy bánsz velem,
mint egy porszemmel.
Még a szél se fúj a szemedbe.
Nem számít, mit csinálok,
nem veszed észre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése