2023. április 6., csütörtök

Jade Dynasty OST: 只為情故 - Lilian Ying

 



Nézelődtem Jade Dynasty témában, és erre a dalra leltem rá. Elvileg ez a játék zenéje... bár a szövegben mintha a donghua lett volna említve, szóval nem biztos. Annyi biztos, hogy a donghua elején, végén nem ez a dal van. A lényeg, hogy biztosan valamelyik betétdala. :)

A videó szerintem a játékból van, legalábbis a nagy része az (a rajzok, egyéb cuccok nem tudom, hogy hivatalosak-e, vagy fanartok). Ha tévedek, majd valaki kijavít. :) 

 

 

 

 

 Csak a szerelemért - Lilian Ying


Lágy tisztelgés a szerelem szíve előtt.
A virágok könnyei szállnak a fogyatkozó tavaszban.
Az ég és a föld egy pillanatra elhallgat.
Aztán a csendet a színek bősége követi.
A gondolatok örökké tartanak miattad.
A szánalom miattam hallgat.
Az ég abszurd hidegsége sem tudja
megfagyasztani ezt a zöld nyomot.

Hallottam, hogy a világon minden dolog változik...
Te hallgatsz, a virágok mélyen álmodnak.
Mire vársz? Az arany harangokra, az alkonyatra?
Hogy újra halljam az esőt?
Hogy újra szeressem az esernyőket?
Hogy újra lássam az ártatlanságodat?

A búcsú könnyei eloltják a vad szelet.
Fordulj el a szürkés vörös porvihar elől!
Elengedve az idő kegyetlenségét
a felhők csendben vonulnak, az út kihalt.

Hallottam, hogy a világon minden dolog változik...
Te hallgatsz, a virágok mélyen álmodnak.
Mire vársz? Az arany harangokra, az alkonyatra?
Hogy újra halljam az esőt?
Hogy újra szeressem az esernyőket?
Hogy újra lássam az ártatlanságodat?

Hallottam, hogy az emberek szenvednek...
Hallgatsz és szomorú szemekkel
tekintesz vissza az örökkévalóságba.
Miért? Csak a sorsért, csak a mosolyért?
Csak a szerelemért? Csak ezért az életért?
Csupán azért, hogy újra találkozzunk?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése