2023. április 21., péntek

Battle Through the Heaven OST: 天地由我

 


 

Ismét egy donghua zenéjét hoztam. Ez egy régebbi darab, bár szerintem ez a dal már az újabb folytatásokhoz készült. Ketten éneklik,  Smile小千és 橙翼, akikről semmit nem tudok, de baromi jó a hangjuk együtt. Jó kis rockos dalt hoztak össze. Egyből a Douluo Dalu jutott eszembe, illetve annak zenéje.

 

 



Enyém az ég és Föld - Smile小千és 橙翼

Áttörve a sötétség határait
a felhők és a Hold mind elhalványulnak.
Hagyd, hogy a dagály
emelkedjen és apadjon!
Kinyújtom a kezem és
megérintem a földet és az eget.
Még ha göröngyös is az út
a kopár mocsártól a hegytetőig,
ledobom láncaimat,
kiszabadulok, bármi történjen.
Fúj a szél, a felhők szétválnak.
Csodálatos érzés támad.
Találkozom veled úgy,
hogy nem is tudok róla.
Búcsút mondva az éjszakának.
Fel a hegy tetejére...
Még tovább, még feljebb!

Az erő határtalan, a szél
úgy cikázik, mint a villám.
Egy világ, ahol senki sem áll az utadba.
A tűzben vagyok.
Hogy megtisztítsam a világot,
hogy áttörjem a határokat.
Találkozunk a tűzben!
Mindent megtettem érted. Láttam a múlt felhőit.
Egy tűzzel teli világ. Nem hátrálok meg,
nem hátrálok meg ebben az életben.
Jöhet siker vagy kudarc, élet vagy halál.

Elbukni a hajnal előtt...
Szerelem és gyűlölet örvényében.
Mi helyes és mi helytelen,
egy szóval megmondom neked.
Még akkor is, ha tövisek
és szerpentinek várnak rám,
a tengertől a sivatagig,
a tűz a szememben
nem szűnik meg lobogni.
Egy pillanatra hátranézel,
s szívedben ott az illúzió.
Vérrel a világodban
vess véget az éjszakának!
Fel a hegy tetejére, mostantól kezdve!

Az erő határtalan, a szél
úgy cikázik, mint a villám.
Egy világ, ahol senki sem áll az utadba.
A tűzben vagyok.
Hogy megtisztítsam a világot,
hogy áttörjem a határokat.
Találkozunk a tűzben!
Mindent megtettem érted. Láttam a múlt felhőit.
Egy tűzzel teli világ. Nem hátrálok meg,
nem hátrálok meg ebben az életben.
Jöhet siker vagy kudarc, élet vagy halál.



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a dal fordítását! Maga a videoklip hozzá elég tömény. Nem győztem kapkodni a fejem o:O ahogy említetted van egy kis Doulou Dalu feelingje. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! :)
      Igen, a dal pörgőssége, illetve hogy van benne energia az pont a Douluo Dalu openingjére emlékeztet engem, amit a tajvani Jam Hsiao énekel.

      Törlés