2023. április 25., kedd

Time - Pop Pongkool


 

Ismét egy szép balladát hoztam a nagy macitól. A hangja szívhez szóló, mint mindig.  Ez a dal a The Love Proposal c. thai sorozat betétdala. 

 



Idő - Pop Pongkool


Lehet, hogy megszokásból ugyanarra mentünk.
Csak aznap valaki melléd sétált.
Lehet, hogy csak egy perc töredékén múlott,
mikor körülnézünk, de még nem találkoztunk,
viszont ott álltál a közelemben.

Ha aznap lassabban sétálnék...
De mi van, ha még sosem
találkoztál azzal a személlyel?
Lehet, hogy véletlenül
egymás szemébe nézünk...
és egymásra mosolygunk.
Nem csak úgy elsétálsz mellettem.

Ó kedves! Sokáig vártál?
Tudod, hogy én is várok rád?
Ó kedves! Tudsz várni arra a napra,
mikor a sors összehoz minket?

Lehet, hogy lesz egy nap,
amikor egyszerre kelünk útra.
Mikor az én időszámításom
megegyezik a tiéddel,
és azon a napon, amikor
a sors összehoz minket,
megölellek, és nem engedlek el.
Egyedül rád várok!

Tudsz úgy várni rám,
ahogy én is várok rád?
Nem számít meddig tart,
én várni fogok rád.
Nem számít meddig tart, tudom,
hogy idővel találkozni fogunk.

Soha nem késő, ha elég biztosak
vagyunk az érzéseinkben.
Hiszem, hogy te leszel az, aki rám vár.
Készen állok a folytatásra.

Ó kedves! Sokáig vártál?
Tudod, hogy én is várok rád?
Ó kedves! Tudsz várni arra a napra,
mikor a sors összehoz minket?

Lehet, hogy lesz egy nap,
amikor egyszerre kelünk útra.
Mikor az én időszámításom
megegyezik a tiéddel,
és azon a napon, amikor
a sors összehoz minket,
megölellek, és nem engedlek el.
Egyedül rád várok!

Lehet, hogy lesz egy nap,
amikor egyszerre kelünk útra.
Mikor az én időszámításom
megegyezik a tiéddel,
és azon a napon, amikor
a sors összehoz minket,
megölellek, és nem engedlek el.
Egyedül rád várok!

Tudsz úgy várni rám,
ahogy én is várok rád?
Nem számít meddig tart,
én várni fogok rád.
Nem számít meddig tart, tudom,
hogy idővel találkozni fogunk.
Egyedül rád várok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése