2023. április 15., szombat

The Land of Miracles 2 - 13. rész felirat

 


Felirat: ITT

 

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm az újabb részt nektek!
    Egy percig se unatkoztam, tetszett benne a csata, látványos volt.:D
    Hős fiaink megvillantották tudásaikat aminek hála egy újabb női "rajongójuk" lett. hehehe Azért remélem hogy a Vörös királynőt is fog még szerepelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nincs mit!
      Igen, ha nem éppen izgalmas, akciódús jelenet volt, akkor egymás vérét szívták, cukin, ahogy szokták. XD Nagyon bírom őket, igazán karakteresek. Ebből nem szeretnék élőszereplős sorozatot, mert élő emberek nem tudnák visszaadni őket. Fa Hua nagyszerű parancsnok. Igen, amerre mennek, törnek a női szívek. XD Szerintem lesz még benne a királynő is.

      Törlés
    2. Osztom a véleményedet élőszereplős sorozatot én se szívesen látnák belőle, agyoncsapná a donghuat.
      Izgatottan várom a folytatást.
      Nem tudom lesz-e 3-dik évadja mert még nagyon távolinak tűnik a befejezés. Majd kiderül. :)

      Törlés
    3. :) Nemsokára megint szombat. Remélhetőleg késő este készen leszek vele, de most nem ígérem, mert dolgozom szombaton is... úgy meg nagyon hosszú a hét. Biztos lesz 3. évad, mert még szerintem sehol sem tart a sztori. Azaz nagyon izgalmas, csak mindenfelé mindenféle kalandokról szól most, és szerintem messze még a vége.

      Törlés