2023. április 14., péntek

You're Blushing - Fourth & Gemini

 


A srácokat láttam a Moonlight Chicken c. thai sorozatban, ott nagyon szimpatikusak voltak. Főként Fourth. Korábban már lefordítottam a My School President c. sorozat pár betétdalát, amit Fourth, és a Csincsilla (egy srácokból álló sulis együttes) adott elő. Ez most nem sorozathoz kapcsolódó dal. Gondolom a tv csatornánál látnak bennük fantáziát, és dalokat is fognak előadni. Nem azt mondom, hogy Ayunga kvalitású, hangú énekesek, de fiatalok, cukik, jól áll nekik a zene. :)

Bár a klipben nincs semmi komoly, akit zavar, hogy két srác énekli, és szerelmes dal, az csak a zenés verziót hallgassa meg. 

A dalszöveg kérdezz-felek formában van, amit Fourth énekel, azt vastag betűvel írtam.

Eredeti klip:

 



Sima zenés verzió: 



Elpirulsz - Fourth, Gemini


Tudni azt, hogy te is így érzel,
ez számomra annyira jó.
De egyszer sem mutatod ki.
Szóval, soha nem tudhatom.
Kiteríted a lapjaid?
Igaz, amit érzel?
(Persze, hogy az, haver.)

Nem elég világos neked?
Menj, és találd ki! Rendben?
Mások simán meg tudják ezt ítélni.
Nem szükséges hangosan kimondani.
Derítsd ki magad!


Valami édeset akarok hallani!
Hagyd abba! Zavarba hozol.
Cuki vallomások.
Nem az én stílusom, lépek.
Az L-el kezdődő szó?
Ez egy: NEM! Mert szarul fogok kinézni.
Hallgass meg! Csak ennyit kérek!

Ha pillangók repdesnek a hasadban,
mikor mellettem vagy, csak pirulj el!
Ne bánd, mikor te is így érzel!
Játszol velem, csak küldj egy mosolyt!
Egyből jó napom van.
Ne viselkedj olyan hűvösen!
Ne rejtsd el, ha elpirulsz!
Az a rózsás arcod, ami miatt
elgyengült a térdem.

Mondhatok valami édeset?
Senki se állíthat meg, ugye?
Elismételjem?
Már lejárt lemez.
Az L-el kezdődő szó... kérlek!
Zavarban vagyok! Viszont ez
mutatja, hogy érdekelsz, tudod?


Mindig pillangók repdesnek a
hasamban, ha mellettem vagy.
Most elpirultam, elégedett vagy?
Még mindig félek kimondani,
hogy te jársz a fejemben.
Elég, ha csak mosolygok?
Kérlek! Mondd, hogy: "Rendben."!
Lehet, hogy hűvösnek tűnök, de
nem tudom elrejteni mikor elpirulok.
A rózsás arcom beszél
helyettem arról, amit érzek.


Ha pillangók repdesnek a hasadban...
Most elpirultam, elégedett vagy?
Te is így érzel, játszol velem...
Elég, ha csak mosolygok? Úgy rendben?
Ne viselkedj olyan hűvösen!
Nem tudom elrejteni mikor elpirulok.
A rózsás arcom / A rózsás arcod...
ami miatt elgyengült a térdem.



2 megjegyzés:

  1. Köszi a dalszöveg fordítását! ♥ Annyira aranyosak, a videóklip is nagyon tetszik, jól illeszkedik a szöveghez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szívesen!
      Igen, totál cukik. A videó meg pont olyan kis kedves, mint a dalszöveg. Tetszik, ahogy húzzák egymást, jó kis fiatalos a szövege, de egyben teljesen egyszerűen őszinte.

      Törlés