2023. április 24., hétfő

First Love - Nont Tanont

 



Ez a dal a már elég régóta beharangozott My Precious c. thai mozi betétdala. Nanon és Ohm újabb közös projektje. 

A történet Giddens Ko (tajvani regényíró és filmrendező) regényének feldolgozása, ami részben önéletrajzi ihletésű. 2011-ben készült belőle film You Are the Apple of My Eye címen, később pedig japán feldolgozás is. Az írónak több mint 60 regénye jelent meg eddig. Még korábban a Cafe Waiting Love-ot láttam, az sem volt rossz. :)

A dal, és a trailer után mindenkinek szeretettel ajánlom a filmet! :) - ami majd április 27-én jelenik meg, hogy neten mikor lesz elérhető, azt nehéz megmondani - 

 



Első szerelem - Nont Tanont


Ezt a napot az évben együtt töltöttük.
Mi volt köztünk, emlékszel?
A sok mosolyra, és nevetésre.
A veszekedésekre, amiket át kellett élnünk.
Minden jól megy, úgy látom.
Hol lennénk, ha nem tettem volna meg?
Még mindig szerelmesek lennénk?
Kíváncsi vagyok, ha
nem engedtem volna el...
Mi történne köztünk?
Az első szerelem mindig nehéz.
Nehéz továbblépni,
még akkor is, ha repül az idő.
Soha nem felejtjük el.

Minden rendben veled?
Ez a kérdés zakatol a fejemben.
Csak azt szeretném tudni, hogy
mikor ott vagy, távol nélkülem...
Hogy vagy? Hiányzom?
Mert nekem te állandóan hiányzol.
Nagyon remélem, hogy ott
sokkal boldogabb leszel.
Szeretném látni azt a mosolyt az arcodon,
mikor újra szerelmesek vagyunk.

Tudod, mindig rád gondolok.
Ha lenne még egy esélyem,
hogy kijavítsam, amit tettem,
szorosan ölelnélek,
soha többet nem engednélek el!
Az első szerelem mindig nehéz.
Nehéz továbblépni,
még akkor is, ha repül az idő.
Soha nem felejtjük el.

Minden rendben veled?
Ez a kérdés zakatol a fejemben.
Csak azt szeretném tudni, hogy
mikor ott vagy, távol nélkülem...
Hogy vagy? Hiányzom?
Mert nekem te állandóan hiányzol.
Nagyon remélem, hogy ott
sokkal boldogabb leszel.
Szeretném látni azt a mosolyt az arcodon,
mikor újra szerelmesek vagyunk.

Nem vagyunk együtt,
viszont az emlékek,
örökre velünk maradnak.

Minden rendben veled?
Ez a kérdés zakatol a fejemben.
Csak azt szeretném tudni, hogy
mikor ott vagy, távol nélkülem...
Hogy vagy? Hiányzom?
Mert nekem te állandóan hiányzol.
Nagyon remélem, hogy ott
sokkal boldogabb leszel.
Szeretném látni azt a mosolyt az arcodon,
mikor újra szerelmesek vagyunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése