2023. szeptember 15., péntek

ผู้ถูกเลือก, เลือกได้ไหม - Diamond & Boss & Earnearn

 


A dal eredetije 23 éves (előadója Zaza), az új feldolgozásban három fiatal énekli. Közülük Diamond-ot (szőke hajú) ismerem a LAZ1 fiúcsapatból. Igazából miatta kerestem rá a témára, mivel kijött az Across the Sky c. sorozat. Ez fiatalok útkereséséről szól a sztárvilágban. Azaz sok tánc, és ének van benne. Versenyek, felkészülés, stb, ami egy jó kis pörgős, vidám, fiatalokról szóló sztorihoz kell. 

A szereplők között vannak a thai énekes tehetségkutató műsorokban (The Star idol, LAZiCON, The Golden song) jól szerepelt versenyzők. Köztük van az én egyik kedvencem, akire felfigyeltem anno, Boom Saharat. A dal valószínűleg gondolom a sorozatban is elhangzik majd, mert több feldolgozást hallottam már a szereplőktől különféle fellépéseken, videókban. 

 



Kit választasz? - Diamond & Boss & Earnearn


Jössz hozzám, és arra kérsz,
hogy ne aggódjak nagyon.
Azt kérdezed, hogy
tudok-e élni, ha elhagysz.
Valaki más vár rád ott...
Udvarias vagy vele,
és nem szeretnéd,
hogy sokáig várjon.

Ha azon gondolkodsz, hogy
képes leszek-e nélküled élni,
egyetlen dolgot szeretnék kérdezni.
Kérlek, áruld el! Hallgatom a válaszod.

Van választásom?
Választhatok valamit, hogy ne menj el?
Ha nem vagyok hajlandó elengedni,
beleegyezel abba, amit szeretnék?
Kérhetem azt, hogy engem
válassz, és ne hagyj el?
Hogy akarod tőlem, hogy
válaszoljak a kérdéseidre?
Nem áll módomban választani.

Ilyenkor a dolgok, amit kérdezel
nem tűnnek fontosnak.
Van egy dolog, amiben
viszont segíthetnél:
Kérlek, búcsúzz el,
és menj az utadra!

Ha azon gondolkodsz, hogy
képes leszek-e nélküled élni,
egyetlen dolgot szeretnék kérdezni.
Kérlek, áruld el! Hallgatom a válaszod.

Van választásom?
Választhatok valamit, hogy ne menj el?
Ha nem vagyok hajlandó elengedni,
beleegyezel abba, amit szeretnék?
Kérhetem azt, hogy engem
válassz, és ne hagyj el?
Hogy akarod tőlem, hogy
válaszoljak a kérdéseidre?
Nem áll módomban választani.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése