2023. szeptember 9., szombat

我就是我 - Silence Wang

 



 

Ismét egy random gyöngyszem, amire rátaláltam. :) Már nem tudom, mit kerestem, aztán elém került egy hosszabb részlet ami a Road to Rebirth c. sorozat 23. és 24. részéből lett összevágva. Nagyon tetszett. A srác népszerű színész, és van egy átlagos, egyszerű lány, aki mellé keveredik személyes asszisztensként (vagy mondhatjuk hogy inkább a srác szolgálója). Mikor lebénul és kerekesszékbe kényszerül ő akkor is vele van, és támogatja. Mindenféle módon próbál meggyógyulni, de sokáig nem hisz benne, és nem is akarja. Aztán megváltozik a véleménye... A videó elején egyből egy dal hallható, illetve még máshol is szerepel benne. Annyira megtetszett, hogy megkerestem. A sorozatot pedig mindenképpen meg fogom nézni, mert a főszereplő, Jia Nai Liang (贾乃亮) meggyőzött ebben a videóban, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy alakul a sorsa, illetve mi lesz kettőjükkel. 

 


A dalt nem találtam meg más verzióban, így elején van ének, a másik része viszont csak zene. Mivel a sorozat főcímzenéje ez, ott sincs benne ének. 



A sorozat 23. és 24. részéből kivágott videó, ebben hangzik el a dal. 



Az vagyok, aki vagyok - Silence Wang


Lehetek vörös, lehetek fekete.
Az vagyok, akit csak akarsz.
Ha túl sokáig viselek egy maszkot,
mások elkönyvelnek olyannak.

Te ezt hallottad, ő meg azt.
Az igazságból hazugság lesz.
A mosolygás nem feltétlen boldogság.
A sírás sem mindig szomorúság.
Törjük át a határokat!

Hadd legyek csupán önmagam!
Aki nem tökéletes.
Van ami sikerült, és
kudarcot is vallottam.
Tudom jól, elismerem.
Megvagyok, bármi is történik.
Minden rendben lesz.

Te ezt hallottad, ő meg azt.
Az igazságból hazugság lesz.
A mosolygás nem feltétlen boldogság.
A sírás sem mindig szomorúság.
Törjük át a határokat!

Ez vagyok én, aki nem tökéletes.
Minél sötétebb az éjszaka,
annál fényesebb az égbolt.
Szeretve lenni, megbántva lenni.
Sírtam, és nevettem.
Ki érti, a mögötte húzódó történetet?

Hadd legyek csupán önmagam!
Aki nem tökéletes.
Van ami sikerült, és
kudarcot is vallottam.
Tudom jól, elismerem.
Megvagyok, bármi is történik.
Minden rendben lesz.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése