2023. szeptember 10., vasárnap

The Land of Miracles 3 - 3. rész felirat

 


Felirat: ITT

 

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a 33-dik részt!
    A Vörös Kincs Királynő vitt mindent mint mindig!:D
    Kiderült róla hogy mekkora szíve van... A barátokért / "családért".
    Megszakad érte a szívem. Egyik nagy kedvencem a sorozatban.
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! :) Eleinte nagyon nem szerettem, de aztán nekem is szimpatikus lett, és sajnálnám, ha ennyi lett volna a szerepe... de majd kiderül, mi lesz vele. Még én sem néztem meg, hogy folytatódik, szóval amit fordítok, éppen ott tartok a nézéssel. Remélem, hogy valami módon megmenekül.

      Törlés
    2. Igen én is ebben reménykedek. :D
      Mindig úgy gondoltam hogy majd valamelyik sráccal össze fog jönni. <3 Szeretem ha van egy kis romantikus szál is.

      Törlés