2023. szeptember 27., szerda

Thaya, avagy hongkongi ékszerek

 



Ha ékszerekről van szó, leginkább a fülbevalók jellemzőek rám. Azokat szeretem a legjobban, van belőlük elég sok. Mindenféle, kivéve az aranyat, mert azt nem szeretem a színe miatt. Általában az ezüstöt részesítem előnyben, vagy ami ezüst színű, illetve még a fekete tetszik. Ha mégis aranyról lenne szó, akkor a fehér arany, és a rose gold jön szóba. 

Pár éve felfedeztem egy jó kis ékszeres oldalt, ahol vannak fülbevalók, nyakláncok, karkötők, gyűrűk, és ezekből szettek. Ez egy hongkongi ékszercég, a Thaya. A weboldaluk: ITT

Két fülbevalójukról kép, amit én is hordok:


 


Már többször rendeltem tőlük. Vannak karkötőim és fülbevalóim, mindenféle fazon. Ami jellemző az ékszereikre: a legtöbb ékszer többféle anyag ötvözetéből készül náluk. Általában ezüstöt használnak, ha aranyról van szó, akkor az ötvözet, azaz 925-ös ezüstöt futtatnak be 18 karátos arannyal. De mindegyik ékszernél részletesen odaírják, hogy miből készült. 

Ezek az ékszerek nem futószalagszerűen készülnek. Például ebben a bejegyzésben szereplő ékszerekből ezek voltak az utolsó darabok, és már nem lehet kapni. Szóval, ha valaki olyasmit szeretne viselni, ami valószínűleg garantáltan nem jön szembe vele máshol, és egyedi formavilágú, mintájú ékszereket, annak bátran tudom ajánlani. :) Sőt, kifejezetten sok olyan ékszerük van, ami keleti témájú (formák, minták, állatkák, jellemző keleti tárgyak, virágok). 

 

Vannak náluk mindig nagyon jó akciók, érdemes nézegetni.

Legutóbb olyan akcióban rendeltem 6 fülbevalót, ahol ha 6 darab ékszert rendeltem, akkor 60 százalék engedményt kaptam az árukból. Ez a hat fülbevaló volt így 23 ezer forint. Van köztük fehér arany is. Ajándékba kaptam mellé még egy fülbevalót, fiókos ékszertartó dobozt, ezüst ékszerekhez való törlőkendőt, egy kupont amivel a legközelebbi vásárlásból 30% engedmény lejön,  2 patentos ékszertartó batyut, és egy ív halloween-es matrica tetoválást.

Hoztam erről az új rendelésről pár képet, mert most futott be, és szerintem nagyon megérte, és sok ajándékot küldtek mellé. :)


 







 

Mindenkinek bátran tudom ajánlani az ékszereiket! :) Főleg a keleti témával kapcsolatos egyedi fülbevalóikat. 



4 megjegyzés:

  1. Uhh, nagyom szépek! Már rálestem a honlapra és nagy a kísértés 😂
    Én egy másik cégtől rendeltem ezüst ékszereket, de azok inkább donghua témájuak, de azok is nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Shaolinbunny! Köszi az infot!!!
    Tényleg nagyon szépek az ékszerek, megjegyzem órákra ottragadtam az oldalon, végig kellett néznem mindent, nem bírtam otthagyni. hehehe

    Kedves Anikó! Megkérdezhetem ha szabad, te honnan rendeltél? Kíváncsi vagyok arra másik cégre is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzs0
      Persze, én aliexpressen keresztül rendeltem tőlük: XINGYUNSHI. Eddig mindig ingyenes volt a szállítás és egy 1-1,5 hét alatt itt volt a rendelt termék, mindig minden megjött.

      Törlés
    2. Kedves Anikó!
      Köszönöm szépen a válaszod!
      Nem ismertem az oldalt. Szóval megyek és lecsekkolom. :D

      Törlés