2023. szeptember 14., csütörtök

ทำตัวไม่ถูก - Chino Atipat

 


 

Igaz a dal négy éves, és már korábban is ismertem, de most került újra elém a thai dallistámról. :) - ami jó hosszú... több száz zenét mentettem el rá - A fiatalka énekes nem ismerem, de nagyon jó hangja van. A klipben pedig Nanon szerepel Drake-el (Bad Buddy-ból Korn). 

 

 


A dal egy 8,5 perces kis rövidfilmhez kapcsolódik. Ahhoz semmiféle felirat nincs, de megosztom, hátha valakit érdekel. 

 

 

 

 Mit tegyek? - Chino Atipat


Csak mosolygok, mikor meglátom a fotónkat.
Mintha visszautaznék az időben,
mikor rápillantok. A múlt emlékei...
Megismertem a szerelmet,
de akkor még nem értettem.
Még mindig nem tudom, mit tegyek,
mikor a szívembe nyilall a fájdalom.

Nem tudom, mit tegyek,
mikor szerelmes leszek.
Az érzéseim ellen cselekszem.
Minél többet gondolok azokra a napokra,
szeretném jóvátenni, de már késő.
Csak az emlékek maradnak.

Az a személy, aki titokban
beléd esett, a mai napig bánja.
Sosem tudtad, hogy a barátodnak
mi volt elrejtve a szívében.

Nem tudom, mit tegyek,
mikor szerelmes leszek.
Az érzéseim ellen cselekszem.
Minél többet gondolok azokra a napokra,
szeretném jóvátenni, de már késő.
Csak az emlékek maradnak.
Még mindig gyönyörű, nem fakult meg.

Nem tudom, mit tegyek,
mikor szerelmes leszek.
Az érzéseim ellen cselekszem.
Minél többet gondolok azokra a napokra,
szeretném jóvátenni, de már késő.

Ha elég bátor lettem volna,
hogy eláruljam, szeretlek...
Ha a szám nem az érzéseim
ellenkezőjét mondta volna...
Minél többet gondolok arra a pillanatra,
ha kimondtam volna azokat a szavakat...
Mielőtt elbúcsúztunk, ha
elmondtam volna az igazságot...
Ha bevallottam volna,
hogy mit jelentesz nekem...
Hiányzol... Ha elárultam volna,
hogy mit érzek, talán
nem veszítettelek volna el.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése