2023. szeptember 6., szerda

You can always trust me - Jam Rachata x Film Thanaphat

 



 

Jam & Film párosról már írtam nemrég. Bírom a két pasast, eddig csak jó sorozatokban láttam őket, és a szerepeik, játékuk is tetszett. Énekelni is tudnak, épp múlt hétvégén lett vége a Laws of Attraction című sorozatuknak, aminek a főcímdalát szintén ők énekelték. 


A dal eredeti klipje. Nincs benne semmi olyan, de akit zavar a bl téma, annak ott a sima változat. 




Zenés verzió: 

 



Bennem mindig megbízhatsz - Jam x Film


Amikor nincs senkid, amikor a
szíved nem találja a kiutat,
és az életed sötétségben éled...
Mintha csak egy halvány
fénysugár nyugtatná a szíved,
ami szenved, és elvisel mindent.
Mostantól én akarok az lenni,
aki ott lesz melletted!
Mikor a szerelem nem a hagyományokat
követi, én csak téged szeretlek.
Bármivel is kell szembenéznem,
nem számít mi jön, melletted leszek.

Gondoskodom rólad, amíg a
napot boldognak nem találod.
Amíg az esőfelhők el nem távoznak.
Én akarok lenni a te párod.
Mindig veled maradok, ha
nem választasz mást.
Nem titkolok semmit.
Azt szeretném mondani, hogy
mindig megbízhatsz bennem.

Nem akarom, hogy szeress,
csak azt, hogy biztonságban légy!
Bármivel is kell szembenéznem,
nem számít mi jön, melletted leszek.

Gondoskodom rólad, amíg a
napot boldognak nem találod.
Amíg az esőfelhők el nem távoznak.
Én akarok lenni a te párod.
Mindig veled maradok, ha
nem választasz mást.
Nem titkolok semmit.
Azt szeretném mondani, hogy
mindig megbízhatsz bennem.

Gondoskodom rólad, amíg a
napot boldognak nem találod.
Amíg az esőfelhők el nem távoznak.
Én akarok lenni a te párod.
Mindig veled maradok, ha
nem választasz mást.
Nem titkolok semmit.
Azt szeretném mondani, hogy
mindig megbízhatsz bennem.
A szerelemhez nem kell okot keresni.
Csak hagyd, hogy szeresselek! Az épp elég.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése