2023. október 1., vasárnap

Ayunga/Zheng Yunlong & Zee/NuNew: Az operaház fantomja

 


 

A történetet és magát a dalt szerintem senkinek sem kell bemutatni. :) Nekem egyik kedvenc musicalem, illetve a dalt is nagyon szeretem.

 

 

Most két verziót hoztam. Igazából az imént láttam Zee és NuNew koncertjén, ami éppen ma volt. Nekem nagyon tetszett az ő verziójuk, megleptek. Ahhoz képest, hogy nem profi énekesekről beszélünk, szerintem nagyon szépen előadták.

  


A másik változat az én két kedvenc kínai musical énekes kedvencem, Ayunga és Zheng Yunlong duettje. Illetve két videót hoztam, egyikben Zhou Shen besegít nekik. :) Érdemes azt a verziót is meghallgatni. Mivel a két kedvencemnek mondhatni, hogy inkább mély hangja van, a nagyon magas hangú részt ők nem énekelték a végén. 

Még annyi kiegészítés hozzá, hogy Kínában májustól került színpadra újra a musical, és Ayunga valóban a Fantomot alakítja benne. :) Egy képet teszek ide róla. 

 





Hármasban, Zhou Shen-el kiegészülve: 



5 megjegyzés:

  1. Hát most megkövezhetsz de ez a 2 fiú sokkal jobban tetszett ,és mint mondtad nem profik🤔😀🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pmarcsi!

      Miért köveznélek meg? Mindenki lehet más véleményen. :) Egyébként tényleg ügyesek a thai srácok, és Zee-t nagyon kedvelem. Ők teljesen más stílusban adták elő, mint az igazi musical színészek. Amit Ayunga tud, az egy másik szint. A kettőt nem lehet összehasonlítani.
      Örülök, hogy tetszett, és megnézted! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Egyébként a Rómeó és Júlia is kínai verzióban zseniális ,láttad már ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam. A múltkor pont küldtem valakinek abból linket, ahol a Monte Cristo grófjából volt fent dal. :)

      Törlés
  3. Köszi a megosztást! Mindkét verzió nagyon tetszett.
    Ayunga fantomjától kirázott a hideg. Zseniális a srác. Az előadásmódja fantasztikus A zsigereiben van.
    Arra gondoltam hogy tökélestes Lucifer lenne belőle hehehe Jól áll neki a negatív szerep is. Ááh neki minden jól áll, el tud játszani mindent olyan természetességgel. Hihetetlen.

    VálaszTörlés