2023. október 7., szombat

Into the Unknown, avagy a Frozen 2 betétdala kínaiul

 



Cai Chengyu-tól hallgattam éppen egy dalt, és csak random rákerestem, hogy mik vannak még tőle fent. Így találtam rá a Frozen második részének a betétdalára. A kínai verzió gyorsabb, dinamikusabb. Szerintem sokkal jobb, mint az eredeti dal. A négy srác hangja meg... mindegyik profi énekes. Cai az egyik mára legnépszerűbb operaénekes, és egyben kedvencem. :) 

 

A fenti képen látható sorrendben írom le a srácok nevét: 

Ju Hongchuan, Tong Zhuo, Cai Chengyu, Gao Tianhe

 

A dal videója: 

 


Sima zenés verzió annak, aki letöltené: 



Ez pedig a magyar verzió, hogy a szöveg is érthető legyen: 




1 megjegyzés:

  1. Köszi a dal! Nekem is tetszett, ügyesek voltak a srácok, Cai Chengyu nálam is nagy kedvenc. :D

    VálaszTörlés