2023. október 23., hétfő

จำว่าต้องลืม - GOOD MOOD



 

Egy zenekar, akiket eddig még nem hallottam, viszont ez a dal tetszett. A rap rész Maiyarap érdeme.

Itt a rap-es verziót teszem fel elsőként, nekem az jobban bejött. Utána a dal eredeti változatát annak klipjével.

 

 

 

 

Eredeti klip:

 

 

 

 Emlékeztessem magam, hogy elfelejtselek - Good Mood


Régebben feledékeny, és hanyag voltam.
De mára mindezt megváltoztattad.
Attól a naptól kezdve, mióta elhagytál,
egyetlen pillanatot sem tudok elfelejteni.
Ha emlékeztem volna a dolgokra,
azokon a napokon mielőtt még elhagytál,
akkor valószínűleg még ma is együtt lennénk...

...Emlékeztetnem kell magam,
hogy elfelejtselek. Emlékeztetnem arra,
hogy többé ne gondoljak rád.
De minél inkább próbállak elfelejteni,
napról napra tisztább lesz a kép a fejemben.
Minél jobban hiányzol,
annál inkább emlékszem rád.

Miért nem tudlak elfelejteni?
Miért szenvedek a magánytól?
Miért gondolok rád állandóan,
mikor egyedül érzem magam?
Az arcod kitörlése mély fájdalommal jár.
Ez egyre nyilvánvalóbb lesz.
Mikor felejt el a szívem?

Rap:
Soha nem becsültem meg,
mikor az enyém volt.
Ez a jövőben is így lesz.
Furák vagyunk mi, emberek.
Hajlamos vagyok csak a rosszra gondolni.
Még akkor is, ha másoknak azt tanítom,
hogy a fontos dolgokra nagyon vigyázzanak.
Mégsem tudtam őt megtartani.
Ez olyan szánalmas.
El kell felejtenem téged!
El kell felejtenem! Ami nem a miénk,
mikor eljön az idő, vissza kell adnunk.
Ezt a gombócot le kell nyelnem.
Annyi mindent el kell engedni.
Tudom, hogy béna vagyok,
ezért lettem depressziós.
Sírok, és kiáltozok. Őszintén...
Olyan, mintha megőrültem volna.
Letérdelek, bocsánatot kérek.
Bátor leszek, de biztos már túl késő.
Nem hiszem, hogy bárki is
együtt érezne velem.
Úgy tűnik, ez ennyi volt.


...Emlékeztetnem kell magam,
hogy elfelejtselek. Emlékeztetnem arra,
hogy többé ne gondoljak rád.
De minél inkább próbállak elfelejteni,
napról napra tisztább lesz a kép a fejemben.
Minél jobban hiányzol,
annál inkább emlékszem rád.

Miért nem tudlak elfelejteni?
Miért szenvedek a magánytól?
Miért gondolok rád állandóan,
mikor egyedül érzem magam?
Az arcod kitörlése mély fájdalommal jár.
Ez egyre nyilvánvalóbb lesz.
Mikor fogsz eltűnni a gondolataimból?

Rap:
El kell felejtenem téged!
El kell felejtenem! Ami nem a miénk,
mikor eljön az idő, vissza kell adnunk.
Ezt a gombócot le kell nyelnem.
Annyi mindent el kell engedni.
Tudom, hogy béna vagyok,
ezért lettem depressziós.
Sírok, és kiáltozok. Őszintén...
Olyan, mintha megőrültem volna.
Letérdelek, bocsánatot kérek.
Bátor leszek, de biztos már túl késő.
Nem hiszem, hogy bárki is
együtt érezne velem.
Úgy tűnik, ez ennyi volt.

Miért nem tudlak elfelejteni?
Miért szenvedek a magánytól?
Miért gondolok rád állandóan,
mikor egyedül érzem magam?
Az arcod kitörlése mély fájdalommal jár.
Ez egyre nyilvánvalóbb lesz.
Mikor fogsz eltűnni a gondolataimból?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése