2023. október 31., kedd

มองใจ - Boom Saharat

 


Végre találtam ehhez a dalhoz is angol szöveget. :) Mióta megjelent erre vártam. Ez konkrétan a The Bride of Naga c. sorozat gyönyörű betétdala. A sorozatot követem, jelenlegi kedvencem. Éppen ma fogják adni az utolsó előtti részét. Maga a sorozat lényege benne van a dalban, aki esetleg nézi, tudni fogja, miről is szól. :) Illetve, hogy a jóságos, kék Naga félisten érzéseit mondja el. Még annyit, hogy szerintem a főszereplő páros nagyon jól mutat egymás mellett. Tre igazán jóképű pasi, és Green is nagyon csinos színésznő. 

 

 

Az énekesről is pár szót: Boom-ot még valamikor tavaly fedeztem fel, ő nyert meg 2021 év végén egy thai énekes tehetségkutató műsort. Azóta követem mindig, hogy jött-e ki tőle új dal. Szerintem nagyon tehetséges. A fenti képen a két főszereplő látható, középen pedig Boom. 

 




Engem láss! - Boom Saharat


Ha ma még mindig vannak kétségeid
abban, amit irántad érzek...
Ha néha úgy érzed,
hogy nem találod a választ...
Én magam sem tudom,
mit mondhatnék arról az érzésről,
amit régóta táplálok irántad.
Az egyetlen dolog, amit tudok, hogy
amikor csak szükséged lesz rám,
én ott leszek melletted.

Nem tudok varázsolni, csupán szeretni.
Csak az a kívánságom, hogy elfogadj.
Várok arra a napra, amikor
ráébredsz, hogy csak téged szeretlek.
Soha senki másé nem volt a szívem.

Képes vagy meglátni, hogy
van valaki, aki szeret téged?
Nem számít, mennyi időbe telik.
Még ha a szemed vak is,
azt akarom, hogy a szíveddel láss,
és akkor talán megérted.
Azt akarom, hogy láss! Engem láss!
Hogy a szemed előtt legyek.
Megfordulhatunk, hogy egymásra
nézzünk egy pillanatra?
Kész vagyok rá, hogy megtegyem,
és neked adom az egész szívem.
Csak azért, hogy a közeledben lehessek.

Nem tudok varázsolni, csupán szeretni.
Csak az a kívánságom, hogy elfogadj.
Várok arra a napra, amikor
ráébredsz, hogy csak téged szeretlek.
Soha senki másé nem volt a szívem.

Képes vagy meglátni, hogy
van valaki, aki szeret téged?
Nem számít, mennyi időbe telik.
Még ha a szemed vak is,
azt akarom, hogy a szíveddel láss,
és akkor talán megérted.
Azt akarom, hogy láss! Engem láss!
Hogy a szemed előtt legyek.
Megfordulhatunk, hogy egymásra
nézzünk egy pillanatra?
Kész vagyok rá, hogy megtegyem,
és neked adom az egész szívem.
Csak azért, hogy a közeledben lehessek.

Azt akarom, hogy a szíveddel láss,
és akkor talán megérted.
Azt akarom, hogy láss! Engem láss!
Hogy a szemed előtt legyek.
Megfordulhatunk, hogy egymásra
nézzünk egy pillanatra?
Kész vagyok rá, hogy megtegyem,
és neked adom az egész szívem.
Csak azért, hogy a közeledben lehessek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése