2023. október 25., szerda

ผู้ถูกเลือกให้ผิดหวัง - Tommy Sittichok

 



A DoMunDi-ból Tommy egyik frissebb cover dalát hoztam. Nekem sokkal jobban tetszik, mint maga az eredeti, amit Reinizra énekel. 

 

 

 

 A kiválasztott, aki csalódni fog - Tommy


Miért vagyok mindig csalódott?
Sokszor ha szeretsz valakit, az fáj.
Karold át magad, mikor fázol!
Késő estétől reggelig, olyan magányos.
Ha kívánhatnék valamit, az
lenne, hogy valaki legyen mellettem,
aki átölel a hidegben. Vajon lesz ilyen?

Mikor szeretek valakit, csalódnom kell.
Végre, mikor szerelembe esek...
A szívnek meg kell szakadni állandóan.
Miért kell, hogy én legyek a
kiválasztott, aki csalódni fog?
A hidegben a szívem újra magányos lesz.
A szél elfújta a szerelmét,
és csak a múltat hagyta hátra.
Végül én vagyok a kiválasztott,
aki csalódni fog. Ez így volt.

A szerelem újra virágba borul.
A Hold és a virágok furák,
nem olyanok, mint régen.
Visszatekintve, ugyanott maradtam.
Mindenki más elment, nem tért vissza.
Ha kívánhatnék valamit, az
lenne, hogy valaki legyen mellettem,
aki átölel a hidegben. Vajon lesz ilyen?

Mikor szeretek valakit, csalódnom kell.
Végre, mikor szerelembe esek...
A szívnek meg kell szakadni állandóan.
Miért kell, hogy én legyek a
kiválasztott, aki csalódni fog?
A hidegben a szívem újra magányos lesz.
A szél elfújta a szerelmét,
és csak a múltat hagyta hátra.
Végül én vagyok a kiválasztott,
aki csalódni fog. Ez így volt.

A tél vége újra reménnyel tölti el a szívem.
A virágok a szívemben nem
halványulnak el, mint azon a napon.
Kérlek, ne légy olyan, mint én!
A kiválasztott, aki csalódni fog.
Soha többé...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése