2023. október 10., kedd

Moonlight - Jeff Satur & Wang Yaoqing & Bo Yuan

 


 

Megint egy random jó kis dalt találtam. Igaz, csak Jeff Satur-t ismerem a három énekesből, de maga a dal, és az előadás, a tánccal, körítéssel együtt nagyon tetszik. Gondoltam megosztom, már csak azért is, mert van pár Jeff rajongó itthon, illetve szerintem jó kis feldolgozások, dalok szerepelnek a műsorban. 

Ez egy kínai zenés műsor, a Call Me by Fire (披荆斩棘) harmadik évada, ami még éppen zajlik. Olyan szereplőkkel, mint Jimmy Lin, Lu Yi, Kevin Cheng, Kenny Kwan, Hu Bing, Danson Tang. Próbáltam az ismertebbeket felsorolni. Legalábbis, akik számomra azok, és tudom, hogy itthon sorozatokban láthatóak voltak. Egyébként pedig vegyesen vannak hongkongi, tajvani, kínai énekesek, színészek. Jeff meghívását először nem igazán értettem, aztán rájöttem, hogy anyukája révén félig kínai származású (így gondolom tud kínaiul).

 A szereplők pontos névsora: ITT


 

 

A műsor youtube csatornáját megtaláljátok: ITT

 

 Jó kis zenés műsor, tudom ajánlani! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése