2023. október 2., hétfő

รัก…แล้วได้อะไร - Ford Arun

 



Ford-tól már volt itt a blogon egy másik szép dal, ami ugyancsak egy bl sorozat betétdala volt. Ez most az Only Friends ending-je. 

 

Akit zavar a bl téma, annak a sima zenés verziót ajánlom, bár a klip sem veszélyes.

 

 

Zenés verzió: 

 

 


Szerelem... Mit kapok érte?  - Ford Arun


Azt mondani, hogy szeretsz engem...
Nem túl egyszerű kimondani?
Megígérni, hogy az egyetlen leszek...
nem csak egy fellángolás, ami majd elmúlik.
Jobban bízom benned, mint bárki másban.
Teljes szívemből hiszek benned.
De a végén kiderül, csak játszottál velem.

Mikor a "szerelem" szót kiejted...
Mélyebbre hasít belém, mint
bármi más, amivel eddig szembesültem.
A bizalmam, és a szívemet adtam.
Semmit sem kaptam cserébe.
Mikor a "szerelem" szót kiejted...
Minden alkalommal, amikor hallom,
könnyeket csal a szemembe.
Semmi sem igaz, semmi sem valódi.
Szóval, mi van, ha szeretlek?
Semmit sem nyerek vele.

Azt mondani, hogy szeretsz engem...
Nem túl egyszerű kimondani?
Megígérni, hogy az egyetlen leszek...
nem csak egy fellángolás, ami majd elmúlik.
Jobban bízom benned, mint bárki másban.
Teljes szívemből hiszek benned.
De a végén kiderül, csak játszottál velem.

Mikor a "szerelem" szót kiejted...
Mélyebbre hasít belém, mint
bármi más, amivel eddig szembesültem.
A bizalmam, és a szívemet adtam.
Semmit sem kaptam cserébe.
Mikor a "szerelem" szót kiejted...
Minden alkalommal, amikor hallom,
könnyeket csal a szemembe.
Semmi sem igaz, semmi sem valódi.
Szóval, mi van, ha szeretlek?
Semmit sem nyerek vele.

Mikor a "szerelem" szót kiejted...
Mélyebbre hasít belém, mint
bármi más, amivel eddig szembesültem.
A bizalmam, és a szívemet adtam.
Semmit sem kaptam cserébe.
Mikor a "szerelem" szót kiejted...
Minden alkalommal, amikor hallom,
könnyeket csal a szemembe.
Semmi sem igaz, semmi sem valódi.
Szóval, mi van, ha szeretlek?
Semmit sem nyerek vele.
Szóval, mi van, ha szeretlek?
Semmit sem nyerek vele...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése