2024. január 17., szerda

William Jakrapatr válogatás

 


 

Igazából mielőtt valahova tudtam volna tenni a srácot, már láttam őt egy rövidfilmben, amiben a LYKN thai fiúbanda szerepelt, és ők énekelték a benne lévő dalt. De akkor még nem gondoltam, hogy később még utamba fog kerülni, sőt szimpatikus lesz. :)

 


William az egyik versenyző volt a Project Alpha nevű thai zenés tehetségkutató reality show műsorban. Ott a végén 5 srácot választottak ki, köztük elsőként őt, és így alakult meg a LYKN együttes. Amerikai vér is csörgedezik az ereiben, Thaiföld egyik leghíresebb egyetemén, a Mahidol zenei karán tanult, színházi szakon.

Aki megnézné magát a Project Alpha műsort, az összes rész megtalálható: ITT 

 


 

A Last Twilight sorozat fülbemászó betétdala kapcsán kerestem rá, aztán azóta jó pár dalt hallgattam már tőle. Szimpatikus, és tetszik a hangja. Egy kis válogatást hoztam a fellépéseiből. 



 


 


 


 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése