2024. január 8., hétfő

Give Up - Wanyai



Egy kicsit a Last Twilight sorozathoz kapcsolódik a következő dal. Ugyanis Day vak barátját alakító színész játszik a klipjében. Ezt csak tegnap vettem észre, pedig már többször hallgattam a dalt. A színész neve Kun Kunchanuj Kengkarnka, érdekesség vele kapcsolatban, hogy a muay thai harcművészetet gyakorolja.

 


 

Egyébként pedig Wanyai dalai szinte mindig jók, szeretem őket. Kicsit STAMP stílusához tudnám hasonlítani. 

 

 



Add fel! - Wanyai


Még mindig én vagyok az, aki
ugyanúgy próbálkozik, mint korábban.
Te pedig eltávolodtál tőlem messzire.
Már belefáradtál?
Fogom a kezed. Ugyanaz az ember
vagyok, de már más, mint azelőtt.
A tekinteted üres volt.
Rám néztél, de nem láttál.
Egy hideg ölelés...
Mindent megtettem,
hogy újra ugyanolyan legyen.
De nincs már értelme.
Bármennyire is próbálkozom,
semmit sem ér. Ma eljött a nap.

Valószínűleg el kell fogadnom.
Ma el kell engednem téged.
Még akkor is, ha még mindig szeretlek,
nagyon szeretlek téged.
Nem tudom elérni, hogy
újra ugyanúgy érezz.
Valószínűleg el kell fogadnom.
Ma el kell engednem téged.
Mert nem számít mennyire
vissza akarlak szerezni,
nem tudom elnyerni a szerelmed.
Nincs már értelme.

A remény sokszor fájdítja a szívem.
A hallgatásodból megértettem...
Van már valaki más?
Mindent megtettem,
hogy újra ugyanolyan legyen.
De nincs már értelme.
Bármennyire is próbálkozom,
semmit sem ér. Ma eljött a nap.

Valószínűleg el kell fogadnom.
Ma el kell engednem téged.
Még akkor is, ha még mindig szeretlek,
nagyon szeretlek téged.
Nem tudom elérni, hogy
újra ugyanúgy érezz.
Valószínűleg el kell fogadnom.
Ma el kell engednem téged.
Mert nem számít mennyire
vissza akarlak szerezni,
nem tudom elnyerni a szerelmed.
Nincs már értelme.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése