2024. január 21., vasárnap

ถ้าฉันเป็นเขา - Indigo

 



 

 

Egy érdekes nevű három fős banda, akik ugyancsak jó kis zenét gyártanak. Legalábbis nekem tetszett a dal, annak ellenére, hogy kicsit talán monotonnak tűnhet. A szövege mindenképpen bejövős. Magyarul van az a mondásunk, hogy: A jó nem kell, a rossz két kézzel. Ez jutott egyből eszembe a dalról. Illetve elsőként kedvenc zongoristám, Tor Saksit zenés műsorában hallottam a dalt simán zongora kísérettel. Az valamiért jobban tetszik, bár ő bármilyen dalból lélekhez szóló zenét képes gyúrni, ahogy a zongorán előadja. 


Zongorás verzió: 


A dal eredetije:

 



Ha a helyében lennék - Indigo


Megpillantom a komor tekinteted.
Ahányszor látlak, mindig sírsz.
A szíved biztos fáj, mert mindig is
őt szeretted. Valószínűleg kimerültél,
és az összeomlás szélén állsz.

Csak nézem... Tudom, hogy
biztos neki adtad a teljes szíved.
Hajlandó voltál eltűrni,
hogy mindent megtegyen.
Én csupán annyit tehetek,
hogy a szívembe vésem:
Nem számít mennyire fáj,
nekem csak nézni van jogom.

Mivel még mindig csak őt szereted,
aki folyamatosan bánt,
a könnyek világa, amit ő adott neked.
Azzal, hogy én látom az értékeidet,
és jobban szeretlek, mint ő...
A végén képtelen leszek bármit is tenni érted.

Ha a dolgok megváltoznának, és
én lehetnék az, aki melletted áll,
megmutatnám azt a szerelmet,
ami soha nem szomorít el.
Az a srác, aki bántott téged,
a végén senkinek sem kellene.
Hadd legyek én az egyetlen,
aki teljes szívéből szeret téged!

Minél többször látom, hogy
újra és újra megbántanak,
annál jobban kínozza a szívemet.
De a valóság az, hogy szívből szereted,
és csak neki van joga, hogy szeressen téged.

Mivel még mindig csak őt szereted,
aki folyamatosan bánt,
a könnyek világa, amit ő adott neked.
Azzal, hogy én látom az értékeidet,
és jobban szeretlek, mint ő...
A végén képtelen leszek bármit is tenni érted.

Ha a dolgok megváltoznának, és
én lehetnék az, aki melletted áll,
megmutatnám azt a szerelmet,
ami soha nem szomorít el.
Az a srác, aki bántott téged,
a végén senkinek sem kellene.
Hadd legyek én az egyetlen,
aki teljes szívéből szeret téged!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése