2024. január 20., szombat

Without Me - STAMP

 



 

 

STAMP friss dala, 1 napja jött ki. Nagyon jó kis dallamos lett, mint a tőle megszokott slágerek. :) Nem csalódtam benne most sem. :) A klipben pedig a KinnPorsche ifjú maffiafőnöke (Mile) szerepel, és feltűnik mellette a sorozatbeli bátyja (Tong) is. XD 

A dal időközben a Dead Friend Forever c. thai sorozat betétdala lett. - ott az egyik szereplő, Bump énekli -

 

 



Nélkülem - STAMP


Tudom, hogy nem könnyű
elengedni téged. Időbe telik...
Tudom, hogy nehéz olyasvalakivel,
akit már ismerek, és ezer meg
ezer millió emléket éltünk át.
Most ébredtem rá,
nem vagyunk egyformák.
Nélkülem valószínűleg
még most jól megvagy.

Nem úgy, mint én, aki nélküled
még levegőt venni is alig bír.
Egész idő alatt csupán képzelődtem?
Minden üres lett, csak úgy?
Végül is a világod nélkülem
is ugyanolyan jól működik.

A holnap képét, amit együtt festettünk,
a helyeket, ahová együtt akartunk menni
még most is látom az álmaimban.
Élénken bevésték magukat a szívembe.
Tudom, hogy most jól vagy.
Tudod, hogy nagyon örülök neked, ugye?
Még nem tudom túltenni magam ezen.
Kérlek, lépj tovább nélkülem!
Most jöttem rá, hogy még mindig szeretlek.

Nélkülem valószínűleg
még most jól megvagy.
Nem úgy, mint én, aki nélküled
még levegőt venni is alig bír.
Egész idő alatt csupán képzelődtem?
Minden üres lett, csak úgy?
Végül is a világod nélkülem
is ugyanolyan jól működik.

Nélkülem valószínűleg
még most jól megvagy.
Nem úgy, mint én, aki nélküled
még levegőt venni is alig bír.
Egész idő alatt csupán képzelődtem?
Minden üres lett, csak úgy?
Végül is a világod nélkülem
is ugyanolyan jól működik.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése