2024. július 19., péntek

ไม่มี - Fellow Fellow & Tor Saksit

 

 

Egy nagyon régi dal... nem találtam neten sem adatot, hogy mikori lehet. Még a kazettás időszak, szóval a kilencvenes évek. Legalábbis az eredetije, a P.O.P. bandától. A képre a kazettájukat tettem ki. :)

Magát a dalt egy feldolgozásban hallottam ma, amiben kedvenc thai zongoristám, és egy kedvenc duóm szerepel. Szép kis dal, és egy gyönyörű épületben vették fel a videót. 

 



Nélküle - Fellow Fellow & Tor Saksit


Mióta azon a napon találkoztunk,
csak te vagy nekem, senki más.
Te vagy a mindenem, az álom.
Te raboltad el a szívem.
Ráébresztettél arra, mennyit érsz,
és hogy mennyire szeretlek.
Mert te vagy a másik felem,
és megértesz engem.
Megismertetted velem a boldogságot,
és minden világossá vált számomra.

(Nem, nem) Meddig lesz
ez még (te/ez) ilyen?
Meddig lesz ez így?
Mostantól nincs több kérdés,
mert elmondtam neked.
Ez a kérdés örökké megmarad.
Mert annyiszor mondtad,
és ez ráébresztett, hogy...
Többé nem vagyunk már együtt,
soha nem fogjuk szeretni a másikat.
Csak azt szeretném, hogy
az álmaim, amik a szívemben voltak,
azok visszatérjenek. Megvalósulhat?

Ma felébredtem, és egyedül voltam.
Azon gondolkodtam, hogy nincs senki,
aki mellettem lenne. Nincs többé.
(Nem, nem) Meddig lesz
ez még (te/ez) ilyen?
Meddig lesz ez így?
Mostantól nincs több kérdés,
mert elmondtam neked.
Ez a kérdés örökké megmarad.
Mert annyiszor mondtad,
és ez ráébresztett, hogy...
Többé nem vagyunk már együtt,
soha nem fogjuk szeretni a másikat.
Csak azt szeretném, hogy
az álmaim, amik a szívemben voltak,
azok visszatérjenek. Megvalósulhat?

(Nem, nem) Meddig lesz
ez még (te/ez) ilyen?
Meddig lesz ez így?
Mostantól nincs több kérdés,
mert elmondtam neked.
Ez a kérdés örökké megmarad.
Mert annyiszor mondtad,
és ez ráébresztett, hogy...
Többé nem vagyunk már együtt,
soha nem fogjuk szeretni a másikat.
Csak azt szeretném, hogy
az álmaim, amik a szívemben voltak,
azok visszatérjenek. Megvalósulhat?

Nincs több, nincs több nap,
mikor szeretni fogjuk egymást.
Többé, nincs már, nincs már
több nap, amikor veled leszek.
Ez a nap már nem olyan, mint
az előzők, mikor együtt voltunk.
Nincs többé olyan nap. Nincs, nincs...
Soha többé, soha többé...
Olyan nap nem lesz, mikor
mi újra együtt leszünk, mint rég.
Már nem lesz olyan nap,
Nem, nem... Soha többé.
Többé nem vagy már az enyém,
soha többé, soha többé. Már nem...


                                                                                                                    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése