2024. július 25., csütörtök

Follow Your Heart OST: ending

 



 

Ezt a dalt Nanati fordításához készítettem. Kicsit kalandos volt az elkészülése, de a lényeg, hogy megvan. XD 

 

 



A szív felfedezése - Winnie Zhang


Egy komor, sötét szobában,
ha magányomban vagyok,
akkor az árnyékod besuhan
a szívem kitárt ablakán.
Olyan ijesztő, hogy megpillantottad
mikor először virágba borult.
Kérlek, engedd meg,
hogy a szívem vétkezzen!
Nincsenek megoldatlan gondolatok,
csak amire később találsz választ.
Kár, hogy te is ilyen félénk vagy.

Egykor millió hegyért rajongtam, de
egyetlen pillantás alatt beléd szerettem.
Ha van még esélyem,
beadhatom a derekam,
ha úgy érzem, meghatódtam?
Lennél olyan kedves,
adnál egy kis melegséget?
Ha nem lesz tele szívfájdalommal,
és reménytelenséggel...
Annyira bátor vagy, hogy nem kell
elrejtened, mi van a szívedben?
Olyan ez, mint amikor kint
állunk az esőben esernyő nélkül.

Egy komor, sötét szobában,
ha magányomban vagyok,
akkor az árnyékod besuhan
a szívem kitárt ablakán.
Olyan ijesztő, hogy megpillantottad
mikor először virágba borult.
Kérlek, engedd meg,
hogy a szívem vétkezzen!
Nincsenek megoldatlan gondolatok,
csak amire később találsz választ.
Kár, hogy te is ilyen félénk vagy.

Egykor millió hegyért rajongtam, de
egyetlen pillantás alatt beléd szerettem.
Ha van még esélyem,
beadhatom a derekam,
ha úgy érzem, meghatódtam?
Lennél olyan kedves,
adnál egy kis melegséget?
Ha nem lesz tele szívfájdalommal,
és reménytelenséggel...
Annyira bátor vagy, hogy nem kell
elrejtened, mi van a szívedben?
Olyan ez, mintha örökké
egymás mellett lennénk.

Egykor millió hegyért rajongtam, de
egyetlen pillantás alatt beléd szerettem.
Tudod, milyen boldog
voltam abban a pillanatban?
Lennél olyan kedves,
adnál egy kis melegséget?
Nem éri meg, hogy éjjel-nappal
remény nélkül várjak, pihenés nélkül.
Több gondolat, több titok.
Több félelem, több remény...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése