2024. július 22., hétfő

Daydreamer - Peat Wasuthorn

 



 

A Love Sea c. thai sorozat betétdalát hoztam az egyik főszereplőtől. Peat nagyon meglepett az új külsejével. Totálisan nem hasonlít magára, így szőkén, és hegyes orral. Sokkal cukibb volt korábban. De attól még a dalt viszont szeretem, jó kis hangulata van. 

 



Álmodozó - Peat Wasuthorn


Valahányszor találkoztam valakivel,
aki megdobogtatta a szívemet,
azt mondtam magamnak, hogy
szükségem van a szerelemre.
De az mindig cserben hagyott.

Aztán elkezdtem hinni, hogy
a szerelem nem létezik.
Amit láttam, annak nincs értelme.
Mert végül csak a magány maradt.
De mióta beléptél az életembe,
minden megváltozott.
Te leszel az, akire vártam?
Ebben még nem vagyok biztos.
Mit kellene tennem?

Teljes szívemből szeretni akarlak,
mégis attól tartok, hogy újra fájni fog.
De a lelkem mélyén még remélem,
hogy te vagy, aki nem fog bántani engem.

Soha nem éltem át ilyen gyönyörű pillanatot.
De mióta beléptél az életembe, megváltoztam.
Te vagy az, akire rég vártam. Ebben még
nem vagyok biztos. Mit kellene tennem?

Teljes szívemből szeretni akarlak,
mégis attól tartok, hogy újra fájni fog.
Bevallom, félek. De a lelkem mélyén
még reménykedem, hogy te vagy az.
Tudni akarom, mi az igazi szerelem.
Próbálom kitalálni, de túl bonyolult.

Teljes szívemből szeretni akarlak,
mégis attól tartok, hogy újra fájni fog.
Bevallom, félek. De a lelkem mélyén
még reménykedem, hogy te vagy az.
Még reménykedem, hogy te vagy az.
Még reménykedem, hogy te vagy az...




4 megjegyzés:

  1. Ha nem lett volna kiírva, hogy ő Peat, azt gondoltam volna, hogy egy másik Peat nevű thai énekesről van szó... 😂
    Teljesen felismerhetetlen az új haj, és talán szemöldök színével... 🧐
    Igaz, az előző stílusa jobb volt, de szerintem ez is jól áll neki.
    Csak szokatlan mert nem ez a megszokott képünk róla.
    Mondhatjuk azt, hogy ez egy új karaktere. 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves GeMini!

      :) Hát, én is néztem nagyot, mikor ennek a dalnak a klipjét megláttam. Mert csak akkor szembesültem vele, hogy ilyen lett az új külseje. Nem szoktam őket követni, csak a sorozat érdekelt, thai zenét meg naponta hallgatok, így az új dalok mindig elém kerülnek.
      Igen, a szemöldöke ivilágos színű, és vékonyabbra van szedve, meg az orrát megműttette, és a hajszíne is nagyon sokat változtat rajta.
      Nekem sötét hajjal, és turcsi orral sokkal jobban tetszett. Így se rossz. Ha ő így jobban elfogadja magát, akkor legyen. :)
      Szerintem egy idő után majd megszokjuk. XD
      Köszi, hogy írtál! Szép napot! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Orrplasztika?? 😯 Akkor azért nem ismertem fel.
      Mikor a sorozat főcímét énekelte Fort-tal, azt kérdeztem magamba, hogy „Hát ő meg kicsoda? Fort a főcímdalt egy másik énekessel játssza? Mi van Peat-tel? Lecserélték? ...vagy... ez ő? 🤔”
      *Pár perc megfigyelés után*
      „Áh, dehogy. Ez nem lehet ő... Teljesen máshogy néz ki.”
      (Mégha testfelépítésben megegyezett is. 😀)

      Törlés
    3. Aha. Teljesen más az orra. Ilyen keskeny, hegyeske lett neki.
      Igen, a főcímdalban is már így nézett ki, szóval igazából tudtam, hogy változott, csak akkor is meglepődtem. XD Nekem is majdnem az volt a reakcióm, mint neked. :) Egyébként thai sztároknál is van, hogy megműttetik az orrukat. Pl most nézem a Century of Love-ot, eddig fingom nem volt Daou Pittaya-ról, de a sorozat nagyon tetszik, és ugye ő a főszereplő benne. Én már olyan orral láttam, mint ami pár éve van neki, de bizony neki is meg van műtve. Mert egy 5 évvel ezelőtti videóban még nem volt neki ilyen hegyes orra. Megjegyzem, sokkal jobban áll neki az az orr, ami most van neki. :) - szóval nála nekem jobban tetszik így, hogy megműtötték -

      Törlés