2024. július 20., szombat

Daou Pittaya válogatás

 


A Century of Love-al kapcsolatban jött az ötlet, hogy külön posztolok a süni hajú főszereplő sráctól dalokat, mert egészen jó hangja van, és tetszik a játéka a sorozatban, meg nem az a kimondottan jóképű, és cuki frizurájú srác. Akiről persze elég gyorsan kiderítettem, hogy egyébként a LAZ1 fiúbanda tagja... csak hát süni hajjal, és vakolat nélkül annyira nem ismertem meg. XD Pedig ez sokkal jobban áll neki.

 

 

Elsőként egy zenés műsorból van itt, a sokak által ismert Bruno Mars nóta. :) Ez az egyik dal, amit kedvelek az újabb nyugati zenék közül (nálam az újabbat úgy kell érteni, hogy ami közel van 2011-hez, mert akkortól váltottam keletire).

 

 

 

Néha szokott angol régebbi világhírű slágereket is énekelni. Az Armageddon dala így szól tőle. 

  


Aztán a most futó sorozat betétdalát is elénekelte. Nekem az ő hangja jobban tetszik, mint az eredeti énekesé.

 

 

 

Olvastam róla, hogy egyébként kínai felmenői vannak, szóval az ő nagyszülei kínaiak voltak, akik Thaiföldön telepedtek le, és a szülei már thai állampolgárnak születtek, és ezért kínai vér csörgedezik az ereiben. Gondolom a család még valamennyire tartja a kínai szokásokat. A szerepeiben legalábbis feltűnik a kínai vonal valamilyen formában, illetve szokott kínaiul énekelni. Tehát egy ilyen dal sem maradhat ki a felhozatalból. 

 



Aztán hoztam egy kedvenc dalomat Boom Saharat-tól, amit duettként énekeltek el. Ez a The Bride of Naga c sorozat betétdala. Eredetije, és fordítása: ITT 



Van egy dal, amit nagyon szeretek az Indigo nevű bandától. Ezt is elénekelte. Eredeti és fordítás: ITT

 



Plusz ráadásként egy vidám kis nóta. :) 



Remélem kicsit tudtam népszerűsíteni a srácot. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése