2024. július 26., péntek

แพ้คำว่ารัก - Daou Pittaya

 


 

Szerintem mostanság sűrűbben fogtok találkozni Daou nevével. :) Ő a legújabb felfedezettem, így a dalait hallgatom, meg keresgélem. Persze majdnem mind cover, mert saját dala még csak egy-kettő van. Most jöjjön egy jó kis dallamos nóta 2010-ből aminek az eredetije a Calories Blah Blah nevű formációhoz fűződik. Ez két úriembert takar, de csak egyiket tudom, nevezetesen Pop Pongkool-t.

 

   



Legyőzve szerelmi vallomással - Daouy Pittaya


Igazat mondtál? Igaz volt, ugye?
Nem vicceltél vele, igaz?
Mert én az a fajta fickó vagyok,
aki, ha szeret valakit, bízik benne,
és mindent megad neki.

A szívem korábban egyszer összetört.
Mert túlságosan bíztam,
és hittem mindenkiben.
Néhányan jól kihasználtak.
Bedőltem a hazugságaiknak,
csak azért, mert azt
mondták szeretnek engem.

Az egyetlen szó, ami teljesen boldoggá tesz,
és ugyanakkor szomorú is voltam tőle.
De ez az egyetlen szó, ami éltet engem.
Az a szó kell nekem, hogy: Szerelem.

Igazat mondtál? Igaz volt, ugye?
Nem vicceltél vele, igaz?
Mert én az a fajta fickó vagyok,
aki, ha szeret valakit, bízik benne,
és mindent megad neki.

Ezzel a szóval ne zaklass
olyat, akinek nincs senkije!
Bármikor, ha véget ér,
legyőz ez az egyetlen szó.
Kérlek, édesem! Ha arra gondolsz,
hogy megvallod, szeretsz...
Kérlek, mondd el a szíveddel!

Ezzel a szóval ne zaklass
olyat, akinek nincs senkije!
Bármikor, ha véget ér,
legyőz ez az egyetlen szó.
Kérlek, édesem! Ha arra gondolsz,
hogy megvallod, szeretsz...
Kérlek, mondd el a szíveddel!
Ez minden, amit kérek.

Igazat mondtál? Igaz volt, ugye?
Nem vicceltél vele, igaz?
Mert én az a fajta fickó vagyok,
aki, ha szeret valakit, bízik benne,
és mindent megad neki.

Ezzel a szóval ne zaklass
olyat, akinek nincs senkije!
Bármikor, ha véget ér,
legyőz ez az egyetlen szó.
Kérlek, édesem! Ha arra gondolsz,
hogy megvallod, szeretsz...
Kérlek, mondd el a szíveddel!
Ez minden, amit kérek.

Igazat mondtál? Igaz volt, ugye?
Nem vicceltél vele, igaz?
Mert én az a fajta fickó vagyok,
aki, ha szeret valakit, bízik benne,
és mindent megad neki.

Ezzel a szóval ne zaklass
olyat, akinek nincs senkije!
Bármikor, ha véget ér,
legyőz ez az egyetlen szó.
Kérlek, édesem! Ha arra gondolsz,
hogy megvallod, szeretsz...
Kérlek, mondd el a szíveddel!
Ez minden, amit kérek.
Kérlek, mondd el a szíveddel!
Ez minden, amit kérek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése