2021. július 28., szerda

Golden Blood - 5. rész felirat

 

Felirat: ITT 

 

FONTOS! NEM TETTEM KÖZZÉ ONLINE!!! 
Aki videán, vagy egyéb helyen találkozik vele, az NEM AZ ÉN FELIRATOM!
 
Volt egy kis mizzéria a bl témájú csoportban, cukik voltak velem, többek között azért zároltam a nyaralás alatt a blogot. A másik fordítás nem véletlen természetesen... direkt, mert nem békéltek meg vele, hogy nem hagyom online feltenni a feliratomat az oldalukra. Nekem senki nem fogja megmondani, mit csinálhatok, és mit nem. Nem szeretnék vitát a bejegyzésem alatt, de ezt le akartam írni.
 

2 megjegyzés:

  1. Köszi, én is belefutottam egy másik fordítócsoport munkájába a Videán.
    Soha nem kritizálok fordítást, mert tudom mit jelent vele foglalkozni. A Google fordítóval készült feliratot viszont nagyon nem csípem. A Videán ilyet lehet találni ennél a sorinál... én inkább a softsubra szavazok :). Köszi a fordítást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Withebamboo!

      Nincs mit! :) Elvileg holnap kijön a 6. rész softsubja.
      Én nem kerestem rá, csak mondták nekem többen is. Azt viszont tudom, hogy egyébként még egy ferdítés, azaz google fos van hozzá, az meg indavideón. XD Szóval van két fajta is ezek szerint.
      A videásat egy fordítócsapat csinálja, akik azután vállalták be, hogy engem a kedves bl csoport kitiltott. De akkor ezek szerint jól bevásároltak. XD Kell a jó? Neeeeem! Kell a szar? Perszeeee, két kézzel! Hát igen, ez így szokott lenni az életben is, alap igazság.
      Remélem tetszik a sorozat! Egyre jobb lesz!!! Minden rész izgalmasabb.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés