2021. július 31., szombat

Thousand Autumns - 16. rész felirat

 

Felirat: ITT 

 

  A végéhez ért ez a fantasy wuxia történet.
Annak ellenére, hogy elég lassan csörgedezett, szerintem alap
darab a donghuák között. Az utolsó rész vége egészen látványos harcokat hozott,
és egy könnycseppet is el lehet morzsolni akár. XD
Annyit fűznék hozzá, hogy az utolsó részt mindenképpen nézzétek teljesen végig,
mert a dalszöveg közben lesz még történés, a legvégén is a videónak!
Nem utolsósorban itt az endingből is több sort énekelnek el.
Szerettem ezt a történetet, remélem aki megnézi, annak is tetszeni fog! :)
Jó szókarozást kívánok hozzá! Aztán ha van kedvetek, írjatok róla véleményt.


11 megjegyzés:

  1. Kösziiii!!!!! Megnézem (igaz már legalább századszor, de akkor is) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ♥♥♥ Szerintem már kívülről fogod fújni, hogy ki mit mond. XD Jobban, mint maguk a karakterek.

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a munkádat 😀
    Neki látok megnézni 😆

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szandra!

      Nincs mit! Remélem tetszeni fog, jó szórakozást! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Szia
    Nagyon köszi, hogy lefordítottad! :D Örülök, hogy megtaláltam az oldaladat, nagyon tetszenek a fordításaid. Remélem még sok donghua fordítással fogsz megörvendeztetni minket! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ismeretlen!

      :) Nincs mit!
      Én is örülök, hogy ide találtál. Remélem sok érdekes dolgot fogsz találni nálam, és tetszeni fognak, amit megnézel. :) Köszönöm szépen a dicséretet! Igen, fogok még donghuákat fordítani. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. Köszönöm a feliratot <3 :* nagyon a szívemhez nőtt ez a donghua. Örülök hogy ide találtam, és általad megismerhettem és élvezhettem ezt a történetet. *.* Köszönöm mégegyszer. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sasha!

      Nagyon szívesen! :)
      Örülök, hogy kedvenced lett! Jó kis történet valóban, és a folytatás majd biztos izgalmas lesz. :)
      Köszönöm, hogy írtál! Remélem fogsz még mást is találni majd itt a blogon, ami érdekel! Donghuákat még biztos fogok fordítani, egy már tervben van.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  5. Szia !
    Köszönöm ,hogy fordítottad ! Nagyon sokszor megnéztem egy adott részt . Kedvenc szereplőm Yan Wushi aki egy hedonista sz.láda.Shen Qiao is kedvenc . Jó hír lesz 2.évad .Yan Wushi és Shen Qiao új kinézetet kap 2.évadra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nanika!

      Nagyon szívesen! :)
      Fú... akkor te egy igazi, nagy rajongója vagy a sorozatnak. Nekem is Yan Wushi a kedvencem. :) Kíváncsi leszek, hogy milyenek lesznek ők ketten majd a folytatásban.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Kedves Shaolin Bunny !

      Videó 2évadhoz :Yan Wushi és Shen Qiao : https://www.youtube.com/watch?v=fRcPZPx0Lko
      Yan Wushi és Shen Qingqiu(Scumbag System ) ugyan az hangja .

      Törlés