2021. július 29., csütörtök

Heaven Official's Blessing: Xie Lian bjd babaként

 



A Mo Dao Zu Shi után talán a másik legismertebb, és legnépszerűbb történet, amit Mo Xiang Tong Xiu írt, az a: Heaven Official's Blessing.

Közös bennük, hogy mindkettőből készült animációs sorozat (ami kapott magyar fordítást), azaz donghua. Sőt még az is közös, hogy mindkettőből kihoztak limitált bjd babákat. 

A blogon bemutattam Wei Wuxian és Lan Wangyi bjd kiadását már korábban. Aki nem látta, az megnézheti: ITT

Most Xie Lian van soron. Gondolom később majd kiadják Hua Cheng-et is. Nagyon szép lett a bjd, a ruha és a kalap pedig minőségi, jól kidolgozott. Ugyanúgy a Ringdoll cég vállalkozott a kiadására, a baba 59,6 cm és 729 dollárba kerül. Aki kíváncsi az összes képre, és adatra róla, az megnézheti a gyártó cég oldalán: ITT





 


2 megjegyzés:

  1. Ó, ezt most vettem észre. A kis "guberáló istenség" :D. A lányom nagy kedvence. Most, hogy forgatják az élőszereplős változatot is (csupa szépséges cuki színésszel), remélem a donghua is folytatódik. Egy nagyon jó magyar rajongói fordítás van folyamatban a webnovelre (ráadásul jön a hivatalos fordítás is...). Sztem a lányom örülne ennek a kis műanyag fickónak. Sajna 729 dollárért (+ 27% áfa július 1-től)... sansztalan :D:D:D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, néha bjd babákat is szoktam feltenni a blogra, mert régóta szeretem őket. Van is itthon három. :)
      Ez egyébként egy elég drága hobbi. Viszont tényleg gyönyörűek, és ha az ember pont egy kreatív személyiség, akkor még hasznukat is lehet venni, mert kitűnőek fotózáshoz modellnek, vagy varráshoz is, sőt rajzoláshoz! Mert nagyjából fel tudnak mindenféle emberi pózt venni. - ettől is olyan drágák, mert kb úgy mozgathatóak, mint egy igazi ember -
      Nem műanyagból vannak, hanem gyantából, szóval ha nagyobbat esnek, akár törhetnek is. Az alapanyag miatt is drága részben. Ezek nagyon speciális babák. Itthon is elég sok bjd babás van, külön van erre csoport neten, és fb-on is. Szóval ez egy hasonló keleti dologra épült közösség, mint a doramás, csak itt nem film az alap, hanem ezek a babák.
      Én is majdnem 10 éve babatulaj vagyok, de nagyon-nagyon ritkán veszem őket elő. Talán fél évben egyszer, mikor kedvem támad fotózni babás témát.

      Belenéztem az animébe, de egyelőre az első 2 részt láttam. A rajzolt animék engem annyira nem vonzanak. Igen, láttam, hogy készül belőle az élőszereplős verzió. Hát... a hivatalos könyvkiadásról nekem, hogy őszinte legyek, megvan a véleményem. Igaz, nem olvastam, de nem is akarom egyik történetet se elolvasni annak a kiadónak a verziójában. Mert ami az Untamed első regényében is volt, az borzalom. Meg olvastam, hogy a TharnType fogalmazása is hagyott némi kívánnivalót maga után.

      A baba tényleg drága, bár az az ár a full szettre vonatkozik, mikor minden van hozzá: szem, haj, arcfestés, ruhák, kalap. Szóval maga a baba az nem ennyi. :) Saccra, az olyan 550 lehet.

      Törlés