2021. július 8., csütörtök

Golden Blood magyar felirat

 

Konkrét BL (boys love) sorozatot még nem fordítottam, de szeretem magam mindenfélében kipróbálni. :) Mivel kedvencem a maffiás és testőrös téma, ezért nem is volt kérdés, hogy mit fogok választani. 

Ez egy thai rövid sorozat, 8 résszel. FIGYELEM! A történetben két férfi kapcsolatát mutatják be, szóval aki nem bírja a meleg témát, az inkább hagyja ki!

 

Ismertető:...

 

Figyelem! A felirat egyáltalán nem profi minőségű, tehát lehetnek benne hibák, félrefordítás, csupán kedvtelésből fordítom.




 

Infó: A felirat a Youtube-on található videó verzióhoz készült.  

Lista link a sorozat részeinek videóihoz YOUTUBE-on: Golden Blood videók

YOUTUBE oldalról letölteni így tudtok: Képes útmutató a letöltéshez

 

FIGYELEM! A FELIRATOKAT ONLINE SEHOL NEM TETTEM KÖZZÉ! 

VIDEÁN ÉS INDÁN NEM AZ ÉN FELIRATOM VAN!


MAGYAR FELIRATOK ITT:

 1. rész 2. rész 3. rész 4. rész 5. rész 6. rész 7. rész 8. rész

 

24 megjegyzés:

  1. Köszönöm e sorozat feliratozását, 1.r. - vittem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nemethbaby!

      Nincs mit! :) Remélem tetszeni fog!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Igen tetszik, és köszönöm a feliratozást már az 5.résznél tartok.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Kedves Ildi!

      Nagyon szívesen! Jó szórakozást! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Kedves Borbála!
    Nagyon örülök ennek a sorozatnak.
    2. rész felirata 99%-nál megáll. Többször neki futottam, sikertelen volt a letöltésem. Nálam van a probléma?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Én is örülök, hogy ezzel örömet szereztem. :)
      Nálam működik a letöltése, szerintem másnál is, mert már volt aki jelezte, hogy tetszett neki a rész. Szerintem próbáld meg később, lehet nálad a Mega valamiért szórakozik. Ha nem megy, írj rám fb-on, és messengeren átküldöm!
      Ha esetleg nem ismernél privátban, ez a fb-os accountom linkje: https://www.facebook.com/borbala.horvath.3/


      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Köszönöm a gyors választ.
      Én voltam éhes, de mega is jól lakott.
      Igen, csak szórakozott velem. Most sikerült.

      Törlés
    3. Nincs mit! Örülök, hogy sikerült.

      Törlés
  4. Köszönöm szépen! Bár nem olyan régóta vagyok a Bl-ek világának részese, de ez a történet nagyon tetszik és örülök, hogy továbbra is a te fordításoddal nézhetem! Nagyon szeretem a fordításaidat és nem azért, mert mindig telitalálat az általad választott történet (elég sok helyen találkozik az ízlésünk) , hanem azért, mert -ezt már többször is írtam neked- hogy azért szeretem a fordításaid, mert életre kelted a történeteket, élettel töltöd meg... Köszönöm szépen, hogy mindig ilyen fordításokat adsz nekünk! :D Tisztelettel: Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ildi!

      Köszönöm szépen én is kedves soraidat! :)
      Örülök neki, hogy nem rettentél meg a téma láttán. Mert igazán kedves kis történet, és szép a két páros kapcsolata, jól játszanak a srácok.
      Semmiképp nem hagytam volna abba a fordítását. Nos, milyen jó, hogy sok dologban egyezik az ízlésünk. :) Így biztos, hogy tetszik, amihez épp hozzákezdek. Amit írtál, szerintem az egyik legszebb dicséret, amit fordító kaphat. :) Puszi érte! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  5. Köszönöm szépen Borbála a fordítást! Szeretném megkérdezni: a youtube-on miért nem tudom elérni a részeket?Csak az első rész elérhető,pedig már 4 részt a múlt héten letöltöttem,de az 5.részt most nem tudom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ildikó!

      Nagyon szívesen! :)
      Elérhető mind az 5 rész youtube-on. Azon a linken, amit ide a blogra feltettem. Ott van a többivel. Annyi, hogy az kicsit döcögősebben jött le nekem is, háromszor megszakadt a letöltés, de utána lejött. Próbáld meg te is még! Remélem, hogy sikerül!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Köszönöm szépen,sikerült! :-)

      Törlés
    3. :) Örülök! Jó szórakozást kívánok!

      Törlés
  6. Nagyon szépen köszönöm a fordítást :) nekem is nagyon tetszik a történet, a testőr-sztori még új a BL-világban. A srácok között is jó a kémia nagyon, jól játszanak. Nem tudtam, hogy csak 8 részes sajnos, elnézném még őket egy darabig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Brigi!

      Nincs mit! :)
      Örülök, hogy tetszik! Igen, a testőrös sztori még újdonság. Szerintem majd lesz még pár... XD
      A két srác szerintem nagyon összeillik, jó a kémia, és cukik együtt. Igen, sajnos csak 8 részes... most, hogy láttam a végét, nem is hiszem, hogy fognak hozzá második évadot készíteni, mert teljesen jó lett a lezárása.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  7. Köszönöm szépen a feliratokat, az elérési lehetőségeket, a munkát! Mindegyik páros aranyos volt, a lányokat is kedveltem, szimpatikus volt a karakterük és nem is játszották túl a szerepüket!
    További szép nyarat és sok örömöt kívánok a fordításhoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Blackfield!

      Nagyon szívesen! :)
      Örülök, hogy szeretted te is. :) Igen, nekem is szimpatikusak voltak a karakterek. Talán csak Juno volt nekem kicsit sok.
      Köszönöm szépen a jó kívánságot! Neked is viszont kívánom! Remélem majd találsz a továbbiakban is itt nálam olyat, amit szívesen megnézel. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  8. Nagyon szépen köszönöm!! Imádtam az egész sorozatott, a két főszereplő imádni való!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Móni!

      :) Szívesen! Örülök, hogy tetszett a történet, és a a főszereplő páros is.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  9. Végre nem egy iskolás sorozat, gondoltam, amikor megláttam a trailert. Gunra nagyon kíváncsi voltam, mivel már láttam őt, és nem igazán tetszett amit csinált, de megjegyeztem magamnak. Partnere teljesen új volt számomra és a többi szereplő is.
    Az első pár rész után rá kellett keresnem Boat Tara Tipa-ra, tud ez az ember mosolyogni? Megdöbbenve vettem tudomásul, nagyon más, nagyon sokoldalú színész. Gunnal nagyon jól mutatnak együtt, összeillenek.
    Sky barátai is színpatikusak. Most is kiderült, némelyik Bl sorozatban felbukkanó színész nem kezdő már, bizony aktív múltal rendelkezik.
    Sky és Sun már a nevük is beszédes, ők össze tartoznak.
    Egész addig nem tulajdonítottam a címnek jelentőséget, amíg konkrétan nem említették az arany vért, amit nem akartam elhinni, hogy létezik. Nekem is ritka vércsoportom van, de arany vérről még nem hallottam. Google a barátunk, rádöbbentem, bizony nem kitaláció az arany vér.
    Tetszett a történet vezetése. Amikor már kételkedni kezdtem a testőr rátermetségén, utólag kiderült, a szerelem őt is megváltoztatta.
    A vége túl romantikusra sikerült, és egy kicsit el is húzták az utolsó részt. Igaz láttuk Boat csodás mosolyát, említére méltó testét (ruha nélkül). Ez azért, valljuk be jó befejezés volt.
    Nekem tetszett, szórakoztató sorozat volt, és megint tanultam valami!

    Köszönöm a fordítást! A rá fordított energiát és időt.

    Nagyon örülnék egy képeslapnak. Jól mutatna a többi kincsem között. Thai még nincs is.
    e-mail címem: barosne.zsuzsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziaa.Online lehetőség nincs, mindenképpen csak letölteni lehetséges? Köszönöm szépen a válaszodat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Devilgirl!

      Csak letölteni lehet, nem tettem fel online.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés