2021. július 15., csütörtök

จากกันไปง่ายๆ - Leo &Tai


 

A két fiatal srác nemrég kezdte filmes karrierjét, és néha dalra is fakadnak. Volt szerencsém látni az első sorozatukat (ami egy BL, de kíváncsi voltam, hogy miért emlegeti ezt a sorozatot Zee). Szerintem cukik, és jó kis vidám a nóta is. :)

A dalról azt kell tudni, hogy eredetileg egy vietnámi srác énekli, szóval ez egy cover.

 

 

 

 Az eredeti verzió, Quang Hùng MasterD-től: 

 

Még egy feldolgozást találtam, hátha valakinek ez jön be. :) 

 

 

Könnyű elszakadni egymástól - Leo &Tai


Egyszer azt mondtad, hogy
soha nem hagysz el.
Tudtad, hogy a szavaiddal
elcsavarod a fejem?
Hadd higgyem, hogy még együtt vagyunk!
Kedvesnek tűntél, de végül,
hogy tehetted ezt velem?
Miért bocsátok meg neked még mindig?
Kérlek, ne feledd, ha mást szeretsz,
csak egyszerűen tudni akarom!

Mit jelent neked igazából a szerelem?
Csak úgy beléptél az életembe?
Megbántottál, aztán elhagytál?
Csupán annyit tehetek, hogy elfogadom.
Látom, hogy elsétálsz valaki mással.
Mióta is élek egyedül?
Még emlékszel arra a napra,
mikor közös álmokat szőttünk?
Még mindig szeretsz, és gondolsz rám?
Bár a szerelmünket elmosta az eső.

Szerintem már rég elfelejtettél.
Igyekszem kiverni a fejemből
az együtt töltött időt.
De folyton csak erre gondolok,
és kísért engem egész idő alatt.
Bár megtépázott az élet vihara,
még mindig odaadnám mindenem, mint régen.
Meglehet, hogy a szívem fáj,
és a karjaim nem ölelnek,
tovább akarok menni, és
felébredni az álomból, ami nem a valóság.
Igen, ilyen buta vagyok,
hagytalak könnyen elmenni.

Hogy tehetted ezt velem?
Miért bocsátok meg neked még mindig?
Kérlek, ne feledd, ha mást szeretsz,
csak egyszerűen tudni akarom!

Mit jelent neked igazából a szerelem?
Csak úgy beléptél az életembe?
Megbántottál, aztán elhagytál?
Csupán annyit tehetek, hogy elfogadom.
Látom, hogy elsétálsz valaki mással.
Mióta is élek egyedül?
Még emlékszel arra a napra,
mikor közös álmokat szőttünk?
Még mindig szeretsz, és gondolsz rám?
Bár a szerelmünket elmosta az eső.

Mióta is?
Még emlékszel arra a napra,
mikor közös álmokat szőttünk?
Még mindig szeretsz, és gondolsz rám?
Bár a szerelmünket elmosta az eső.



1 megjegyzés:

  1. Mind a hármat meghallgattam, a két srác is jó,aranyosak és a hangjuk is jó, de nekem a vietnámi srác hangja jött be...:-) A dal aranyos és a dalszöveg nagyon jó, mint mindig...:-)
    Az utolsó feldolgozásban a srác a Duang Jai Nai Montrából a "gonosz"....üditő volt nem annak látni...:-) Élmény volt mindhárom feldolgozás.

    VálaszTörlés