2021. július 14., szerda

Love Is Coming To Me - Gun Napat

 


A Golden Blood vidám betétdala, ami egyben a sorozat opening zenéje. Plusz aláfestő zeneként is funkcionál a részekben. A 3. részben hallható a dal, amikor Sky elénekli azt a testőrének, Sun-nak.

A dal eredeti verzióját osztom meg, ha valaki letöltené magának zeneként. 

 

 



A szerelem eljött hozzám - Gun Napat


Még soha nem tapasztaltam ilyet...
Amikor körülnéztem,
nem voltam elég óvatos.
Eltévedtem, és egyszer csak
teljesen véletlenül rád találtam.

Reszketek egész testemben.
Csak most tudatosult bennem, mi ez.
A szerelem az, ami bimbót bontott
a szívemben, és eljött hozzám.
Veled kezdődött, és az együtt töltött
idővel. Most csak te és én létezünk.
Eljött egy csodálatos szerelem.
Ami nem fájhat senkinek.
A szerelem kopogtatott be hozzám,
ami kitölti az egész szívemet.

Soha nem gondoltam volna,
hogy amikor magányos leszek,
saját árnyékomként követsz.
Amikor szükségem van valakire, és
visszafordulok, mindig téged talállak ott.

Reszketek egész testemben.
Csak most tudatosult bennem, mi ez.
A szerelem az, ami bimbót bontott
a szívemben, és eljött hozzám.
Veled kezdődött, és az együtt töltött
idővel. Most csak te és én létezünk.
Eljött egy csodálatos szerelem.
Ami nem fájhat senkinek.
A szerelem kopogtatott be hozzám,
ami kitölti az egész szívemet.

Most jöttem rá, milyen szerencsés vagyok.
Megtalált a szerelem, készen
arra, hogy mindent legyőzve
együtt maradjunk szeretetben az idők végéig.
Ez a legjobb, ami történhetett velem.

A szerelem az, ami bimbót bontott
a szívemben, és eljött hozzám.
Veled kezdődött, és az együtt töltött
idővel. Most csak te és én létezünk.
Eljött egy csodálatos szerelem.
Ami nem fájhat senkinek.
A szerelem kopogtatott be hozzám,
ami kitölti az egész szívemet.

A szerelem az, ami bimbót bontott
a szívemben, és eljött hozzám.
Veled kezdődött, és az együtt töltött
idővel. Most csak te és én létezünk.
Eljött egy csodálatos szerelem.
Ami nem fájhat senkinek.
A szerelem kopogtatott be hozzám,
ami kitölti az egész szívemet.
Ami kitölti az egész szívemet.
Ami kitölti az egész szívemet.


1 megjegyzés:

  1. A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, és ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat szegény helyzetünkből, tanúskodni fogok a világ és az egyetemi hitel mellett (United. Credit411@gmail .com ) jóváhagyta és átutalta nekem a 2500000 kr összegű kölcsönt . A united.credit411@gmail.com a legjobb hiteltársaság a megbízható, megbízható, 1%-os kamatozású hitelhez. szüksége van ma kölcsönre, mindenféle kölcsönt kínálnak, forduljon hozzájuk még ma sürgős kölcsönért a united.credit411@gmail.com címen (UC credit) nem kér fedezetet. Élő bizonyság vagyok

    VálaszTörlés