2021. július 10., szombat

Risk Area - Ohm Thitiwat

 

Erre a dalra Zee új dalát hallgatva találtam rá, mivel az egy projekt volt, ahol több színész/énekes lehetőséget kapott arra, hogy egy-egy dalt felénekeljenek. Előtte még soha nem hallottam, láttam ezt a srácot. Ettől függetlenül ez a nóta szerintem nagyon jó. Dallamos, fülbemászó, a klipje hangulatos, a napraforgóval együtt. :) 

 



Veszélyes terület - Ohm Thitiwat


Tudom, hogy meg fogok sérülni.
Valójában, azért félek, mert
nem vagyok biztos abban, hogy
szeretsz-e, vagy hazudsz nekem?
Sokan figyelmeztettek rá,
a szíved veszélyes terület.
De én kockáztatni akarok.

Lássuk csak, mi lesz ebből!
Hajlandó vagyok kockázatot vállalni.
Nem számít, mennyi könnyet ejtek.
Semmi baj, kedvesem!
Jobb ha a biztonságos zónában maradsz.

Lehet, egy nap megsérülök.
Elfogadom a fájdalmat, még
ha a szívem bele is szakad.
Már döntöttem, és követni fogom a szívemet.
Annak ellenére, hogy figyelmeztettek,
a szíved nagyon veszélyes terület.
De én kockáztatni akarok.

Lássuk csak, mi lesz ebből!
Hajlandó vagyok kockázatot vállalni.
Nem számít, mennyi könnyet ejtek.
Semmi baj, kedvesem!
Jobb ha a biztonságos zónában maradsz.

Lássuk csak, mi lesz ebből!
Hajlandó vagyok kockázatot vállalni.
Nem számít, mennyi könnyet ejtek.
Semmi baj, kedvesem!
Jobb, ha itt maradsz.

Lássuk csak, mi lesz ebből!
Hajlandó vagyok kockázatot vállalni.
Nem számít, mennyi könnyet ejtek.
Semmi baj, kedvesem!
Jobb ha a biztonságos zónában maradsz.
A biztonságos zónában. A biztonságos zónában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése