2021. július 18., vasárnap

I Just Realized My Heart - Tono Phakin

 

 

Nanati épp most fordít egy thai sorozatot, a Duang Jai Nai Montra-t. Nos, abból a főszereplő pasas jött velem szembe (aki egyébként focista is) a dalok közt, gondoltam megnézem, mit tud. Aztán csodálkoztam egyet, hogy mennyire kellemes, mélyebb hangja van. - thai férfiakra ez egyébként nem jellemző - Jó a nóta is, rock ballada, szóval hoztam a blogra. :) Egyébként pedig Tono-ról nekem Mark Chao jut eszembe a Black and White-ból. A rövid, tüsi hajával, (mint amilyen sokszor Tono-nak) a bőrkabátjával pont hasonló karakterű.

A dal egy thai sorozat, a Roy Leh Sanae Rai betétdala. Tono a The Dust nevű bandával zenél.

 

  

 


Most értettem meg a szívem... - Tono Phakin


Olyan voltam, mint egy szívtelen ember,
aki állandóan átver téged.
Soha nem figyeltem rád,
soha nem törődtem veled.
Csak arra koncentráltam, hogy bántsalak.
Nem vettem észre, hogy amit találtam,
azt úgy hívják: igaz szerelem.

Aztán... ma kinyílt a szemem.
Akkor kezdtem világosan látni a dolgokat,
mikor itt hagytál engem.
Mikor nem tudtam, milyen lesz az élet,
ha nem vagy mellettem.
Most döbbentem rá, a szívem
nem élhet nélküled.
Halálosan fáj, sírok és sajnálkozok.
De kit hibáztathatnék?
Eldobtam a szeretetet, amit adtál nekem.
Bárhogy is, szomorúságot okoztál.
Minél többet kerülsz az utamba,
annál jobban összetörik a szívem.

Visszatérhetünk a kezdetekhez?
Meg tudnál bocsátani nekem?
Amiket tettem... tudom, hogy elszúrtam.
Nem számít, ha nem nézel rám,
nem érdekellek, nem figyelsz rám.
Beleegyezem bármibe,
nem kell, hogy oka legyen.
Mindent megteszek, csak ne menj el!

Aztán... ma kinyílt a szemem.
Akkor kezdtem világosan látni a dolgokat,
mikor itt hagytál engem.
Mikor nem tudtam, milyen lesz az élet,
ha nem vagy mellettem.
Most döbbentem rá, a szívem
nem élhet nélküled.
Halálosan fáj, sírok és sajnálkozok.
De kit hibáztathatnék?
Eldobtam a szeretetet, amit adtál nekem.
Bárhogy is, szomorúságot okoztál.
Minél többet kerülsz az utamba,
annál jobban összetörik a szívem.

Most döbbentem rá, a szívem
nem élhet nélküled.
Halálosan fáj, sírok és sajnálkozok.
De kit hibáztathatnék?
Eldobtam a szeretetet, amit adtál nekem.
Bárhogy is, szomorúságot okoztál.
Minél többet kerülsz az utamba,
annál jobban összetörik a szívem.
Az az igazság, hogy teljes szívből szeretlek.
Miért... Ó, miért most értettem meg a szívem?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése