2021. július 16., péntek

On the Ground - Leo & Tai

 


 

Ismét a két kölyöktől fordítottam egy cover dalt. Nem tudom... megtetszett a fiatalos lendületük, és szerintem jók a feldolgozásaik. Láttam, hogy van pár közös cover daluk már. Csípem, hogy ők mindig együtt mozognak, együtt énekelnek dalokat, együtt szerepelnek sorozatokban.

 Ezt a dalt eredetileg a  koreai lánybanda, a Blackpink énekesnője, Rosé énekli. 

 



A földön - Leo &Tai


Az életem fantasztikusan varázslatosnak tűnik.
Egy kis kecóm volt, egy darab matraccal.
Vicces, mikor akarsz valamit, hirtelen megkapod.
Aztán rájössz, hogy nem mind arany, ami fénylik.

Minden nap, minden éjjel
a veled töltött idő járt a fejemben.
Minden nap, minden éjjel
keményen dolgoztam,
csak azért, hogy jó legyen nekem.
Nézz rám! Soha nem adom fel!
Egész eddigi életemben azért dolgoztam,
hogy feljussak a csúcsra.
De rádöbbentem, minden,
amire szükségem van, az...
Minden, amire szükségem van,
lent a földön van.

A földön...
Minden, amire szükségem van,
lent a földön van.
A földön...
Minden, amire szükségem van,
lent a földön van.

A világom elég mozgalmas,
ami ugyan izgalmasnak tűnik,
de mikor felébredek,
a hangod cseng a fülemben.
Próbálok neked üzenni,
hogy tudd, minden egyes percben
sajnálom, hogy nélküled kell lennem.

Minden nap, minden éjjel
a veled töltött idő járt a fejemben.
Minden nap, minden éjjel
keményen dolgoztam,
csak azért, hogy jó legyen nekem.
Nézz rám! Soha nem adom fel!
Egész eddigi életemben, azért dolgoztam,
hogy feljussak a csúcsra.
De rádöbbentem, minden,
amire szükségem van, az...
Minden, amire szükségem van,
lent a földön van.

A földön...
Minden, amire szükségem van,
lent a földön van.
A földön...
Minden, amire szükségem van,
lent a földön van.

A felhőkig megyek, bár
azt mondják, már ott vagyok.
De rádöbbentem, minden,
amire szükségem van,
lent a földön van.
Épp most hajtottam el a házad előtt,
már olyan távol vagy tőlem.
Rájöttem, minden,
amire szükségem van,
lent a földön van.

A földön...
Minden, amire szükségem van,
lent a földön van.
A földön...
Minden, amire szükségem van,
lent a földön van.


3 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!
    A képen balra szereplő srác nevét meg tudnád írni? Még kezdő vagyok,és nem ismerek fel mindenkit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Susan!

      Persze, nagyon szívesen segítek. :)

      A bal oldali srác teljes neve:
      Leo Peerapun Chungcharoenpanich.
      Thai nyelven: พีรพันธ์ จึงเจริญพาณิชย์

      Egy régebbi bejegyzésben foglalkoztam már velük:
      https://shaolinbunny.blogspot.com/2021/02/i-wanna-be-with-you-mandy-moore.html

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés