2023. július 29., szombat

The Land of Miracles 3 magyar felirat


Tizennegyedik donghua fordításom ismét egy folytatás, így túl sok újat nem írhatok róla. :)

Eredeti címe: 

神澜奇域无双珠 第三季  (Shen Lan Qi Yu Wushuang Zhu: Tianmo Pian)

15 részes, részenként kb 15 perc 

 

Eredetileg Tang Jia San Shao regénye, melynek címe: 神澜奇域海龙珠 - The Gods of Wonders : Sea Dragon Beads. A szerzőről azt érdemes tudni, hogy ő jegyzi a Douluo Dalu-t is. :)

A donghuát még említik The Land of Miracles Unparalleled Bead néven is.


Ismertető:

Mivel folytatásról van szó, lásd az első évadnál: ITT

A 2. évadhoz pár sor: A szerencsétlenségek sora után, amik Lan Ge-t érik, a két ifjú felkeresi a Nagy Vént. Ő a Páratlan Gyöngyről elárul nekik néhány titkot. Fa Hua nevelőapjától egy nagy hajót kér, és útnak indulnak a vén által említett helyre, az Élet Zöld Tengerének partján található paradicsomi világba, ahol egy tündékhez hasonló szépségű faj él. Céljuk, hogy megszerezzék a Élet Kövét, és fejlesszék képességeiket, hogy megvédhessék az embereket, és bosszút állhassanak...

A harmadik évadban folytatódik a kalandjuk...  




Figyelem! A felirat egyáltalán nem profi minőségű, tehát lehetnek benne hibák, félrefordítás, csupán kedvtelésből fordítom.

ONLINE NEM TESZEM KÖZZÉ SEHOL!


A részek videóinak feltöltése Francomester érdeme. Köszönöm szépen a segítséget! :)

A részek VIDEÓI Megás linken: ITT


MAGYAR FELIRATOK ITT:

1. rész (31) 2. rész (32) 3. rész (33) 4. rész (34) 5. rész - - - - - - - - - - 


(Mivel külön posztban vannak az évadok, ezért itt a blogon egytől számozom, illetve a feliratban is. Azonban a felirat file címében, és itt a rész után zárójelben írom a folytatólagos rész számát.)

 

17 megjegyzés:

  1. Jaj hát ennek nagyon örültem, épp a héten néztem újra pár részt mert már hiányzott ez a donghua. Imádom a két srácot benne! Megyek gyorsan meg is nézem.
    Köszönöm szépen a munkádat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuzsa!
      :) Igen, vannak páran, akik nagyon szeretik ezt a sztorit, és a két srácot. Nekem az egyik legkedvencebb donghua-m. :)
      Most már majd lassanként ezt is fordítgatom. A két dilis szerintem szuper páros. Jókat lehet rajtuk néha nevetni, máskor meg nagyon megható, ami történik velük.
      Remélem tetszett az évad kezdő része. Szerintem kb úgy kezdődött, ahogy más történet be szokott fejeződni. Annyira izgalmasan, és annyira meghatóan.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. köszi a részt nagyon jó volt

    VálaszTörlés
  3. hello más forrásod esetleg nincsen ? youtubén fizetös :/ csak suboknak van ha esetleg te anno letöltötted esetleg megán elkérhetem ? vagy valami ilyesmi SOULAND miatt találtam rád de most mindent megnézem amit csináltál kb :) nagyon örülok h rád találtam !!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Krisz!

      Először körbenézünk, utána kérdezünk. XD
      Mivel általában itt a blogon a donghuak-nál Mega-s linket raktam fel, szóval onnan le tudja tölteni, aki meg szeretné nézni. Van aki youtube-ról szokta, mert ott lehet kisebb nagyságban is. Kinek mi jó. De sokszor letiltják egy idő után a részeket, vagy csak előfizetős tagok érhetik el. Ezért csináljuk azt, hogy amit fordítok, azt kedves ismerőseim, Kati és Francomester feltöltik nektek Megára. :)
      Szóval mint Zsuzsa már válaszolt is neked, mindkét előző évada a Land of Miracles-nek fent van itt a blogon Megás linken. :)

      Egyébként az összes elérhető donghua-t a gyűjtőlapon tudod elérni, ott időrendben, ahogy fordítom követik egymást, mindig a legújabb van legfelül. Csak rá kell kattintani a donghua plakátjára, és akkor behozza azt a bejegyzést, ahol megtalálható a magyar felirat, meg infók, és a részek megás linkjei.
      A gyűjtőlapot meg a blog tetején találod a cím alatt. Az elsőn kínai, meg thai sorozatok, filmek vannak. A másodikon lesznek majd a dalfordítások, és a donghua fordítások a harmadik.

      Örülök, hogy így örülsz. :) Majd ha nézed őket, és tetszettek, pár sort írj, hogy milyen volt amit épp megnéztél donghua! :) Jó szórakozást az összes eddigi donghua fordításomhoz! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  4. 1 első évadtol nézném mert nem láttam még egy részt sem, :) köszi a választ elöre is

    VálaszTörlés
  5. Szia Krisz!

    Fent van az oldalon, az első évadtól. Megáról is le tudod tölteni a részeket. Küldöm a linket.
    https://shaolinbunny.blogspot.com/2022/08/the-land-of-miracles-magyar-felirat.html

    VálaszTörlés
  6. A második évad lemaradt hoppá :D
    https://shaolinbunny.blogspot.com/2023/03/the-land-of-miracles-2-magyar-felirat.html

    VálaszTörlés
  7. BA*****
    köszönöm hát úgy nézni vak vagyok :D

    VálaszTörlés
  8. Nah beértem a 3.évad 1 rész is pippa köszönöm neked az brutál jo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy tetszik. Igen, ez egy nagyon jó donghua. Mert a Douluo Dalu-n kívül is vannak jók, sőt szerintem jobbak, csak itthon még nagyon kevés aki donghua-t néz, és ismeri is, hogy milyenek vannak.

      Törlés
  9. Szia Shaolin Bunny
    Érdeklődni szeretnek hogy a 3.evadot fogod majd folytatni vagy most a DD 2. Köti le minden figyelmed ?🫣

    Én tegnap kezdtem el ezt a donghuat és már a 3 évadát kezdem ma annyira beszippantott ez a világ 🙈

    Előre is köszönöm a választ 💪🏼
    Üdv Balázs 😎

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Balázs!

      Persze, fogom folytatni a srácok történetét! :) Mivel ők nagy kedvenceim. :)
      Nem, nem csak a DD-t fordítom. Azaz egyébként sem kizárólag donghua-t fordítok. Rengeteg kínai, thai dalt szoktam, és most éppen egy thai sorozatot is viszek. Kínai vonalon pedig jelenleg donghua-kat fordítok.
      No, de a donghua-kra kitérve: igen, most a fő a DD, viszont újra elővettem a Gentleman Has Clouds-ot, amit már ideje volt folytatnom, mert szegény parkolópályára került. Egy héten belül 2 részét fordítottam le.
      Szóval minél előbb most ez a másik, amit be szeretnék fejezni. Mivel jön következő évben a 2. évada, és mindenképpen ebben az évben szeretném, ha meglenne. Így ez a másik jelenleg fontos a rangsorban.
      De a fiúkat is fogom folytatni, csak mivel nemrég volt ugye abból a 3. évad, ezért kicsit azt tettem talonba, mert remélhetőleg még nem fog jönni mindjárt év elején a folytatása. XD
      Mert a legtöbb általam fordított sztorinak épp vagy elkezdődött az új évada, vagy nemsokára kezdődik. Próbálok úgy sakkozni, hogy aminek tudom, hogy jön, azt előtte megcsinálni.
      Konkrétan most fut a Great Journey of Teenagers 3. évada.
      Jön az Island of Siliang, Big Brother második évada. Ezek biztosak, és már előzetes is jött ki. Amit pedig már régóta belengettek, hogy jön az a 2 bl sztori folytatása. - Thousand Autumns, Epic of Divinity Light -
      Szóval temérdek terv, és akkor még az újakról, amit szeretnék nincs is szó. XD

      Nem ígérek semmit, mert azt nem szoktam. Ha marad időm hétvégén, akkor megpróbálok egy Land of Miracles részt belesuvasztani. :) De valamikor biztos várható, mert szeretnék haladni vele, ha csak lassacskán is.

      Azt tudom tanácsolni, hogy ha még nem néztél meg egyéb donghua fordításomat, akkor addig nézz azokból. :) Nagyon jó kis történetek vannak. Amit jelenleg elővettem pl szerintem az is egy nagyon izgalmas, fordulatos, szép harcművészeti párbajokkal tarkított sztori. Jó fej srác karakterekkel teli. :)

      Fú... nagyon hamar a seggére vertél a két évadnak. :) :)
      Bár a Land of Miracles tényleg egy nagyon nagyon jó donghua, csak kevesen ismerik. Szerintem Lan Ge és Fa Hua minden DD srácot überel. XD Sőt a Big Brother-ből legalább annyira menő Changshou. :)


      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Hat Fa Hua azért Tang Sant nem ubereli még . De jó úton jár hozza 💪🏼 bár kinezetileg kikopott Tang San amugy szerintem 👀

      Elkezdtem a 3.evadot is tegnap a Land-bol,de szerintem megvárom h kijöjjön az egész évad és majd akkor egyben az egészet 🫣😂

      Addig meg elkezdek mast , a Big Brotherrel is szemezgettem meg a többi donghuaval is.

      No meg a DD2 is meg akarom majd nézni de szerintem ott is megvárom hogy kijojjon mind az 52 rész 🫣😂

      Mindazonáltal köszönöm a visszajelzést 😎😇

      Törlés
    3. Kedves Balázs!

      Kinek ki ugye... :) Nekem vannak sokkal szimpatikusabb karakterek, mint Tang San. Láttam már elég donghua-t, és vannak jobbak mint a DD. Csak itthon az lett felkapva, és a legtöbben csak pár donghua-t ismernek.
      Hát, akkor még várhatsz, mire lefordítom. Azt hittem, hogy tovább akarod nézni, azért kérdezted.
      Ilyenkor, amikor írják, hogy ja majd ha kész lesz, akkor nézem meg, mindig azt érzem, hogy tök felesleges sietni. XD Mert akkor mindegy, hogy mikor lesz vége, úgyis egyben nézitek.
      Illetve ebben az esetben nem is értem, miért kérdezted, ha úgysem most akarod nézni.
      Amire a DD 2-ből is lemegy az 52 rész... az nem most lesz.
      Ha már annyira tetszett a Land of Miracles, örültem volna, ha nem csak azt kérdezed meg, hogy mikor folytatom, hanem írsz róla egy részletesebb véleményt, hogy miért tetszett, mi tetszett benne.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés