2023. november 2., csütörtök

ฉันมันเป็นคนแบบนี้ - Boom Saharat

 



Mivel három a magyar igazság, még egy Boom Saharat nótát hoztam. :) Csak ha már kettőt úgyis egymás után megosztottam, ez is elfér.

 


A dal klipjében az I Need Romance c. sorozatból Tofu szerepel a Pramook főszereplőnőjével, tehát ismerős lehet egyeseknek. :) 

 



Olyan ember vagyok... - Boom Saharat



Lehet, hogy találkoztál
valakivel, aki megbántott.
Ha félsz meglátni a szerelmet,
az vajon kinek fog fájni?
Ez nem velünk történt meg.
Valaki más oldott kereket.
Meggondoltad magad valaki más miatt.
De én nem vagyok olyan, mint ő.
Nem ígérek neked semmit.
Szerintem nem is számít,
csak el akartam mondani...

Olyan ember vagyok, aki
ha szeret valakit, azt elrejti.
Szereti teljes szívéből.
Ha holnap távol leszünk egymástól,
attól a szívem nálad hagyom.
Soha nem tartozom senkihez.
Nem kell azért imádkoznod,
hogy örökké szeresselek.
Mert soha nem változik, amit érzek.

Ha még nem felejtetted el őt,
segíts neki, hogy elmondja, mit érez.
Én soha nem változok meg.
Nem ígérek neked semmit.
Szerintem nem is számít,
csak el akartam mondani...

Olyan ember vagyok, aki
ha szeret valakit, azt elrejti.
Szereti teljes szívéből.
Ha holnap távol leszünk egymástól,
attól a szívem nálad hagyom.
Soha nem tartozom senkihez.
Nem kell azért imádkoznod,
hogy örökké szeresselek.
Mert soha nem változik, amit érzek.

Nem kell azért imádkoznod,
hogy örökké szeresselek.
Mert soha nem változik, amit érzek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése