2023. november 30., csütörtök

立剑 - Jason Zhang



Pár napja jelent meg az A Journey to Love c. sorozat, aminek az egyik dalát Jason énekli. Már rég hoztam tőle dalt, illetve a két kedvencem a főszereplő. :) Jó kis páros! LIU SHISHI és LIU YUNING. Aki a két Liu-t összeeresztette, annak pacsi. XD Egyikük egy kitűnő énekes, másik pedig (szerintem) a legszebb kínai színésznő, aki mellesleg érti is a dolgát, és nem csak dekoratív. 

 

 



Mozdulatlan kard - Jason Zhang


A szemek forrósága a homok
és az arany, a sérelmek...
Ki tud engem lángra
lobbantani, és megérteni?
Olyan, aki átkel hegyeken és
óceánokon, a viharokon keresztül.

A csatatér ostroma, az elborító vágy,
a zaklatott pillanatok.
Ne várd, hogy képes leszel
visszalépni a saját választásaidtól.

Badarság azt hinni, hogy
engem lehet manipulálni.
Hadd dőljön össze a világ
a tudásomat látva.
Épp elértem a Nirvánát,
ne szólj semmit!

Leszúrtak, de újjászülettem.
Mikor a kard mozdulatlan,
hirtelen üvöltés hallatszik.
Miután leszúrtak, erőtől duzzadok.
Soha nincs helyes vagy
rossz a lángoló égbolton.
Soha nincs jó vagy rossz!
Soha nincs jó vagy rossz!




8 megjegyzés:

  1. Teljesen egyet értek veled kedves admin és köszönöm a dalfordítást. Nagyra értékelem a munkád 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ismeretlen!
      :) Örülök neki! Nagyon szívesen! Köszönöm szépen! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny!

    Köszönöm ismét a remek dalválasztásodat és annak fordítását!!!
    Remek volt. Nagyon tetszett! Gyönyörű hangja van Jason Zhang is.
    Én el is kezdtem nézni a sorozatot LIU YUNING miatt természetesen hehehe, de az első résztől kezdve el voltam ájulva LIU SHISHI-től, szégyen nem szégyen én eddig nem ismertem viszont vérprofi a csajszi amellett hogy egy szépség.
    Neked is jár a pacsi!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!
      Nagyon szívesen! :) Jó kis dal, nagyon tetszik.
      Jason Zhang nekem régóta nagy kedvencem. Az egyik legjobb kínai énekes. Szoktam tőle dalokat fordítani. Amúgy érdemes rákeresni itt a blogon is, mert nagyoooooon jó dalai vannak!
      Liu Shi Shi-t ha nem ismerted eddig, akkor nagyon érdemes foglalkozni azokkal a sorozatokkal, amiben szerepel, mert általában mindig jól dönt szerepek terén. Van pár sorozata, amit nagyon szeretek, ezeket mindenképpen ajánlom megnézésre. A kínai sorozatok között is kiemelt helyen vannak szerintem. Számomra biztos a nagyon jó közé tartoznak.
      Ezekhez létezik magyar felirat, legalábbis tudom, hogy voltak fordítva: Scarlet Heart, Xuan Yuan Sword 3: Rift of the Sky, Sound of the Desert, The Imperial Doctress, és azt hiszem a The Vigilantes in Masks-hoz is...
      A Xuan Yuan Sword-hoz még anno épp én csináltam, de az még nagyon a kezdeti időszak volt, a legelső befejezett kínai sorozatom.
      Jó színésznő, szép is, érdemes az ő sorozatait nézni. Egyike azon színésznőknek, akiket szeretek. Az meg már nagy szó, mert amúgy nincsenek kedvenceim, kb 3 vagy 4 darab kínai színésznő van, akit szívesen nézek, az egyik ő.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Kedves Shaolin Bunny!

      Köszönöm szépen az ajánlásokat, mind Jason Zhang, mind Liu Shi Shi terén. 😘
      Most már csak egy problámám van az pedig nem más mint, hogy hol is kezdjem hehehe a bőség zavara. :D Amúgy olyan vagyok hogy épp amit nézek sorozatot és nagyon megfog a szereplő akkor utánanézek szerepelt-e már produkcióba és nézek tőle még mást is míg be nem telek vele. Így voltam most legutóbb Nam Goong Min színésszel is, számomra nem volt ismerős, de szerepelt a My Dearest-ben utána meg is néztem tőle vagy 2 másik sorozatot is. ( Doctor Prisoner-t, One Dollar Lawyer-t amik szintén nagyon tetszettek tőle ) Pedig ő is egy "régi" ismertebb színész. Megkönnyítetted a dolgom, köszi szépen, nem kell keresgélnem. Annak örülök hogy nem a Liu Shi Shi nem fogad el mindenféle szerepet, szóval védjegy is amiben ő játszik, mármint nem fog az ember csalódni ha megnézi azokat. Iyen számomra Liu Yuning neve is, szerintem benne nem lehet csalódni.
      Említetted hogy vannak más színésznők is, kikre gondotál ha szabad kérdeznem? Kifúrja az oldalamat a kiváncsiság...

      Törlés
    3. Kedves Zsuzsa!

      Nincs mit! :)
      Jason Zhang dalai szinte kivétel nélkül nagyon jók.
      Egyik éven, talán pont tavaly az ő dalát tettem ki év végén ünnepkor, vagy pont az évet lezáróan. Egy tök egyszerű, mégis sokat mondó dal... Ha a blogom keresőjébe felülre beírod a nevét, akkor kiadja az összes olyan bejegyzést, ami vele kapcsolatos. Azért is van a kereső ott fent. :) Oda bármit ami érdekel be lehet írni, aztán ha van fent a azzal kapcsolatos bejegyzésem, azt mind kidobja.

      Amiket Lui Shi Shi-től ajánlottam, az mind jó sorozat. :)
      Liu Yuning is régóta kedvencem. Mikor itthon kb még senki sem ismerte, én már akkor hallgattam őt Youtube-on. Mert ő énekes, nem színész. :)
      Igen, van pár színésznő, akinek szívesen megnézem a sorozatait, filmjeit. - rólam tudni kell, hogy nő kedvencem kb semmiben nincs, se énekesnő, se színésznő - Szóval, ha valakire azt mondom, hogy tetszett, kedvelem, az már nagy szó.
      A három fő színésznő, aki úgymond a legjobban tetszett filmben, sorozatban az Liu Shi Shi, Liu Yifei, és talán Fan Bingbing. Van még egy, és ő nagyon tetszett a No Secrets sorozatban (amit félig lefordítottam itt a blogon, meg valamikor fogom folytatni). Őt Qi Wei-nek hívják, és ő a másik legszebb kínai színésznő szerintem.
      Egyébként az első két helyen említett nőcit kedvelem legjobban. Liu Yifei igazából amerikai-kínai. Ezért nem olyan sok kínai produkcióban játszott. Viszont tőle nagy klasszikus, amit ugyancsak fordítottam, de az sincs még befejezve (ott gondok voltak a felirattal) a Return of the Condor Heroes. Tőle még a Chinese Paladin-t ajánlom, illetve mindenképpen három mozifilmet, a The Four három részét, amihez itt a blogon találsz magyar feliratot, ha még nem láttad. Ő játszott a Mulan legújabb feldolgozásában is.
      Akit több kínai sorozatban láttam, és őt is kedvelem, az Tiffany Tang.

      Kb ennyi színésznőt tudok megemlíteni, akik elnyerték valamennyire a tetszésemet. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    4. Kedves Shaolin Bunny!

      Köszönöm szépen az igen alapos válaszodat! :D
      Liu Yuning-gel kapcsolatban én idáig tévedésben voltam, mert azt hittem hogy színész aki ráadásul tud énekelni is o:O
      A fordítottja igaz... :D jaj nekem, nem baj most már helyre van téve. Akkor meg kell dicsérjem hogy ilyen gyorsan bele tudott rázódni a színészi életbe, van hozzá érzéke.
      Akiket említettél azok közül egyedül Tiffany Tangot ismerem. ( My Sunshine; The Princess Wei Young ) Szép lassan megismerem a többieket is. Köszi az infókat!!!!

      Törlés
    5. Jaj még azt akartam írni Tiffany Tanggal kapcsolatban, hogy most olvastam hogy a két nagy "öreg" szupersztár újra összeáll egy sorozatban. Hu Ge-vel. :D
      Blossoms Shanghai (2024)
      https://mydramalist.com/52077-fan-hua

      Törlés