2023. november 5., vasárnap

Seeking Light in Darkness - 蔣龍 & 張凌赫 & 陳宥維

 



Youtube-on láttam meg, hogy nemrég adták ezt a sorozatot. Jó ideje ritkán nézek kínai sorozatot, szóval nem is szoktam utána nézni, épp mik jelennek meg. Szóval ha valamiről tudom, hogy megjelent, az tuti, hogy a zenéje miatt van. :) Mert kínai zenéket viszont hallgatok, bár azt is keveset.

Szóval a Tiger and Crane egyik betétdalára esett most a választásom. A három főszereplő srác énekli, Zhang Ling He, Jiang Long, Chen You Wei. Nagyon tetszik az elején a zongora, és hogy olyan lassan bontakozik ki a dal. Viszont a refrénje az nagyon fülbemászó. - eszembe is jutott egy totálisan ilyen dallamú refrén ami a Lost Tomb 2-nek a betétdala XD - 

 

 



Fényt keresve a sötétségben - Tiger and Crane OST



Minden alkalommal, mikor
a sors hajója meginog,
ahogy a hátam mögé nézel,
a viharos hullámok lecsillapodnak.
Minden kivédhetetlen sérülésnél
a válladon cipelsz engem,
és osztozol a fájdalmamban.
A kritikus pillanatban a nevedet kiáltottam.
Azzal szembesültem, hogy mély sebeket
téptél fel, az idő múlásával együtt.
Emlékezz az együtt töltött napjainkra!
Bármilyen nehéz is legyőzni ezt,
szintről szintre fejlődünk,
és vállvetve törünk előre.

Minden pillanatban megfeledkezünk arról, hogy
vajon életben maradunk vagy meghalunk.
Minden csepp vér izzik.
A kölcsönös megértés a szívünkben
szavak nélkül is tökéletesen működik.
Minden percben visszaforgatni az időt...
Nem hiányozhat minden hely, ahol jártunk.
Nemes szívvel, mint a szél,
fényt keresve a sötétségben.

Minden kivédhetetlen sérülésnél
a válladon cipelsz engem,
és osztozol a fájdalmamban.
A kritikus pillanatban a nevedet kiáltottam.
Azzal szembesültem, hogy mély sebeket
téptél fel, az idő múlásával együtt.
Emlékezz az együtt töltött napjainkra!
Bármilyen nehéz is legyőzni ezt,
szintről szintre fejlődünk,
és vállvetve törünk előre.

Minden pillanatban megfeledkezünk arról, hogy
vajon életben maradunk vagy meghalunk.
Minden csepp vér izzik.
A kölcsönös megértés a szívünkben
szavak nélkül is tökéletesen működik.
Minden percben visszaforgatni az időt...
Nem hiányozhat minden hely, ahol jártunk.
Nemes szívvel, mint a szél,
fényt keresve a sötétségben.



2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolinbunny!

    Huuu milyen jó kis számot hoztál már megint nekünk! Már az első meghallgatás után megszerettem a dalt, nagyon jó a ritmusa és a szövege. Nem tudom már hanyadszorra hallgatom... :D Imádom! Az hogy maguk a színészek éneklik a dalt, igazán csodálatraméltó számomra sokkal "értékesebbek" csak pont az i-re. Amit választottál hozzá videoklipet az is annyira megfogott hogy szerintem simán nézném magát a sorozatot is akár. Jiang Long-nak nagyon cuki pofikája van. Anno játszott a King's Avatarban is, jaj ott is imádtam a fejét! Ezer köszönet a megosztásért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!
      :) Ugye? Nekem is tetszett, mikor először meghallottam. Egyébként majdnem tök ugyanaz a dallama a refrénnek, mint egy régebbi Lost Tomb dalnak. XD Egyből eszembe jutott róla. Majd alul linkelem.
      Igen, az tök jó, mikor a színészek maguk adjál elő a dalt. Bár ugye nem minden színésznek van azért kiemelkedő hangja, de mindenképpen dicséretes, ha legalább ennyire jól elnyomnak egy dalt, mint mondjuk ez. A klipről ugyanaz volt a véleményem, azaz hogy akár a sorozathoz trailernek is jó, mert ez alapján egy tök jó sorozat lehet.

      A Lost Tomb 2 dala:
      https://shaolinbunny.blogspot.com/2020/03/lost-tomb-2-ending-dal.html

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés