2023. november 15., szerda

Why Always Me? - Nanon Korapat

 


 

Ma jelent meg Nanon első albuma. :) 

 



Már régóta ki akart egyet adni, erről már akkor beszélt, mikor a Bad Buddy kapcsán egy hosszú interjút adtak. Vannak rajta új dalok, és olyanok is, amiket már ismerhetünk tőle. Meghallgattam az újakat, a kedvencemet máris megmutatom itt a blogon. Egy gyorsabb, kicsit rockosabb dal tetszett meg elsőre. :) A rap résznél MAIYARAP közreműködött.

 

   



Miért mindig én? - Nanon Korapat


Bocsánatot kellene kérnem
magamtól, amiért idáig jutottam.
Azt hittem, jó lesz, ha rátalálok a szerelemre.
De úgy tűnik, ez a világ kegyetlen hozzám.
Az édes pillanatok túl rövidek, hogy élvezzem.
Úgy látszik, a szerelem sosem kedves hozzám.
Lehetne jó nekem, de a vége mindig ugyanaz...
Miért kell nekem szenvednem?

Miért nekem okoznak fájdalmat?
Miért nekem kell zokogni?
Úgy tudom, a szerelem jót tesz a szívnek.
Ez hazugság. Miért érzem úgy, bele
fogok halni abba, hogy szeretlek?
A szerelem végez velem.
Tragikus komédia, ami fáj nekem.
Ki mondta, hogy a szerelem szép?
Nekik fogalmuk sincs, hogy valaki belehal.

Beleadtam a szívem, fizetségül fájdalmat kaptam.
A könnyeim folynak, iszogatok bánatomban.
Fáj a szívem, de nem úgy, mintha ostoroznának.
Olyan érzés, mintha meghalnék, nyugalmat szeretnék.
A szerelem a képzeletemben gyönyörű és ragyogó.
De a valóságban ez egyáltalán nem így van.
Átlagos vagyok, nem viselek álruhát.
Egyszer majd megtalálom a szerelmet,
de talán csak a következő életben.

Csak a szívem van, így nem vagyok kapós.
Csak rongyok vannak, nincs itt arany.
Nem voltál a helyzetemben, nem értenél meg.
Bárcsak én lennék, akit szorosan ölelsz!
Mondd szerelmem! Elkövettem valamit?
Jaj nekem. Bárcsak mást tennének bolonddá.
Hogy vége legyen ennek a fájdalomnak,
hányszor fognak még átverni?

Miért nekem okoznak fájdalmat?
Miért nekem kell zokogni?
Úgy tudom, a szerelem jót tesz a szívnek.
Ez hazugság. Miért érzem úgy, bele
fogok halni abba, hogy szeretlek?

Miért nekem okoznak fájdalmat?
Miért nekem kell zokogni?
Úgy tudom, a szerelem jót tesz a szívnek.
Ez hazugság. Miért érzem úgy, bele
fogok halni abba, hogy szeretlek?
A szerelem végez velem.
Tragikus komédia, ami fáj nekem.
Ki mondta, hogy a szerelem szép?
Nekik fogalmuk sincs, hogy valaki belehal.

A szerelem végez velem.
Tragikus komédia, ami fáj nekem.
Ki mondta, hogy a szerelem szép?
Fogalmad sincs, hogy valaki belehal.
Mondd szerelmem! Elkövettem valamit?
Jaj nekem. Bárcsak mást tennének bolonddá.
Csupán egy szép szerelemre vágyok,
miért olyan nehéz ezt elérni?
Fogalmad sincs, hogy valaki belehal...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése