2023. november 1., szerda

LAST TWILIGHT trailer

 



Ritkán szoktam trailerhez feliratot készíteni. Szerintem tavaly november végén volt rá első alkalommal példa, akkor is a Last Twilight pilot traileréhez... Végre eljött a nap, amikor a hivatalos kedvcsináló megjelent. :) Már nagyon vártam. Sőt, ebben az évben szerintem erre a történetre vártam a legjobban, hogy láthassam mi történik a karakterekkel, milyen élethelyzetekkel szembesülnek, és hogy dolgozzák fel a saját életük aktuálisan legnehezebb próbáit.

 

 

Jimmy és Sea számomra már a Vice Versa c. sorozatban is bizonyították, hogy nagyszerűen játszanak. Az első trailer anno nagyon megérintett, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy egy csoda szép, szomorúsággal, de rengeteg pozitív gondolattal teli kalandot kap a néző, ha megnézi ezt a történetet.

Igazából előre nem tudhatom, hogy tényleg annyira jó lesz-e, mint amit a megérzésem súg, de én bízom benne. :) Egy legalább annyira ikonikus történetet várok, mint amilyen a Bad Buddy volt. Az már most biztos, hogy szomorúbb, és meghatóbb lesz. DE ettől függetlenül mindenkit arra bíztatok, hogy a nehéz téma ellenére is adjon egy esélyt neki!


Jövő pénteken kezdődik Day és Mock kalandja... és hétvégén fogom hozni a magyar feliratot hozzá. :)

Addig itt a magyar feliratos trailer, remélem tetszeni fog sok nézőnek! :)

A feliratot ne felejtsétek el bekapcsolni a kis fogaskeréknél!


 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése