2023. december 1., péntek

ต้องโทษดาว - Jimmy és Sea verziója

 


Ismét egy olyan dal, ami a Last Twilight-hoz kapcsolódik, bár nem eredeti betétdal. Ez egy régi, 2002-es Bird Thongchai szám. Egy konkrét jelenetben szerepel a negyedik részben.

Frissítés 2024. január: Sea is felénekelte ugyanezt a dalt, mert a 9. részben ő is énekelte. :)

 

 

 

 



 

 A csillagok az okai... - Jimmy/Sea


Az igazság, amit el akarok rejteni,
arra kényszerít, hogy távol maradjak tőled.
Nem tudok rád tekinteni,
a szemedbe nézni, vagy eléd állni.
Félek, hogy a titkomra fény derül.

Pont akkor a Hold gyönyörű volt, azon az éjszakán.
Pont akkor kettesben voltunk azon a helyen.
A szél és a csillagok fénye annyira meghatott.
Olyan volt, mintha a szakadék szélére löknének.

Nincs hova menekülni,
így eldöntöttem, hogy bevallom...
Már nagyon régóta szeretlek.
(Csak téged szeretlek.)
Nem akartam, hogy
megtudd, vagy kitaláld.
Nem volt szándékomban zavarni.
De minden, ami azon az
éjszakán történt, arra sarkallt,
hogy kimondjam, amit igazán érzek.

Most, hogy tudod, dühös vagy?
Nem helyes, ha engem hibáztatsz.
Okold a csillagokat, a szelet, és a Holdat,
amiért ilyen hamar vallomásra bírtak.

Nincs hova menekülni,
így eldöntöttem, hogy bevallom...
Már nagyon régóta szeretlek.
(Csak téged szeretlek.)
Nem akartam, hogy
megtudd, vagy kitaláld.
Nem volt szándékomban zavarni.
De minden, ami azon az
éjszakán történt, arra sarkallt,
hogy kimondjam, amit igazán érzek.

Nincs hova menekülni,
így eldöntöttem, hogy bevallom...
Már nagyon régóta szeretlek.
(Csak téged szeretlek.)
Nem akartam, hogy
megtudd, vagy kitaláld.
Nem volt szándékomban zavarni.
De minden, ami azon az
éjszakán történt, arra sarkalt,
hogy kimondjam, amit igazán érzek.
De minden, ami azon az
éjszakán történt, arra sarkallt,
hogy kimondjam, amit igazán érzek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése