2024. április 26., péntek

ขอเชื่อใจตัวเอง - August Vachiravit



 

Igazából az úriembert már pár éve láttam sorozatban, és nagyon szimpatikus. Valahogy mégsem került eddig fel a blogra. Illetve anno, amikor akartam tőle dalt fordítani, nem találtam hozzá fordítást. Aki esetleg látta a régebbi Love Sick, vagy az U-Prince: The Single Lawyer c. sorozatokat, annak ismerős lehet. 

Most épp dalokat keresgéltem, és újra megpróbáltam angol dalszöveget előkeríteni, most sikerült. Végre tőle is tudtam fordítani. Ez a dal a Mae Krua Kon Mai sorozat zenéje. 

 

 

 

 

 Bízhatok magamban? - August Vachiravit


Ahogy találkoztunk a másodperc töredéke alatt
valami teljesen elolvasztotta a szívemet.
Ez olyasvalami, amit nem lehet irányítani.
Amikor őt először láttam, ismerősnek tűnt.
Nem tudom, miért... egy hang a szívemben
azt súgja, hogy szeresselek.
Csak ez a szó harsog a szívemben.
Hagynom kellene, hogy így legyen.

Bízhatok a szívem szavában, hogy szeretlek?
Nem túl korai, hogy viszonozd?
Egyszerűen megőrültem.
Jobban szeretlek, mint eddig.
Annyira beléd estem, hogy
nem tudom elzárni tőled a szívem.

Senki sem olyan cuki, mint te.
Minden nap találkozni akarok veled.
Mi is lenne ennyire jó?
Amikor őt először láttam, ismerősnek tűnt.
Nem tudom, miért... egy hang a szívemben
azt súgja, hogy szeresselek.
Csak ez a szó harsog a szívemben.
Hagynom kellene, hogy így legyen.

Bízhatok a szívem szavában, hogy szeretlek?
Nem túl korai, hogy viszonozd?
Egyszerűen megőrültem.
Jobban szeretlek, mint eddig.
Annyira beléd estem, hogy
nem tudom elzárni tőled a szívem.

Semmi sem tudja megváltoztatni, amit érzek.
Nála senki sem érdekel jobban.
Ő az egyetlen, aki el tudja varázsolni a szívem.

Bízhatok a szívem szavában, hogy szeretlek?
Nem túl korai, hogy viszonozd?
Egyszerűen megőrültem.
Jobban szeretlek, mint eddig.
Annyira beléd estem, hogy
nem tudom elzárni tőled a szívem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése