2024. április 25., csütörtök

โปรดฟังอีกครั้ง - Cocktail feat Big Ass

 


 

Ez egy 2018-as dal, amit a Big Ass rock banda énekesével együtt ad elő Ohm. Ez is elhangzik a szimfonikus zenekaros koncerten, ezért kerestem igazából rá. 

 



Kérlek, hallgass rám! - Cocktail


Hosszú utat tettem meg,
kérlek, hallgass rám!
Hallgass rám!
Emeld fel a kezed az ég felé!
Tedd fel a kezed, érd el az álmaid!
Amíg élünk tanulunk.
Egy napon meg kell halnunk, megértem.
De élj úgy, hogy értelme legyen!
Úgy hogy ha holnap meghalsz,
akkor sem bánod majd.

Kérlek, figyelj jól, ha
még mindig nem érted!
A Mennynek nincs joga uralni az életem.
Jó vagy rossz, alacsony, vagy magas...
Gonosz vagy szép... Attól függ,
hogy kinek mi van a szívében.
Az életünkkel mi rendelkezünk.
Kérlek, hallgasd meg ismét!

Élhetünk az ég alatt, de a hegyek
nem értékesebbek nálunk.
Nem biztos, hogy a kedvükben járunk.
De nem fontos, ha nem akarnak minket.

Kérlek, figyelj jól, ha
még mindig nem érted!
A Mennynek nincs joga uralni az életem.
Jó vagy rossz, alacsony, vagy magas...
Gonosz vagy szép... Attól függ,
hogy kinek mi van a szívében.
Az életünkkel mi rendelkezünk.
Kérlek, hallgasd meg ismét!

Kérlek, figyelj jól, ha
még mindig nem érted!
A Mennynek nincs joga uralni az életem.
Jó vagy rossz, alacsony, vagy magas...
Gonosz vagy szép... Attól függ,
hogy kinek mi van a szívében.
Az életünkkel mi rendelkezünk.
Kérlek, hallgasd meg ismét!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése